Definitief gestopt. Stond op haar laatste Whatsapp-status voor haar account verdween.Weet iemand of Nelly nog werkt
Hunze straat stond ze volgens mij
Veel tatoeages bulgaars
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDefinitief gestopt. Stond op haar laatste Whatsapp-status voor haar account verdween.Weet iemand of Nelly nog werkt
Hunze straat stond ze volgens mij
Veel tatoeages bulgaars
En Laura van 45K7Nu Andrea nog
De scaatjesssEn Laura van 45K7
Je bedoelt die dominicaanse waarbij veel extra's mogelijk was?Is lisa met verlicht beertje nog actief?
Asha zag ik staan.Weet iemand of asha vandaag in de geleenstraat aanwezig is
Was dat op 96 k3 ? MichaelbaanAsha zag ik staan.
Ben benieuwd of iemand amber van geleenstraat heeft gespot vandaag?
Ja ik loop al bijna 45 minuten steeds langs, haar naambordje staat er, maar ze zit er zelf nietWas dat op 96 k3 ? Michaelbaan
Waar moet amber staan kijk ik zo voor je
Michaelbaan zoek een baanJa ik loop al bijna 45 minuten steeds langs, haar naambordje staat er, maar ze zit er zelf niet
Dan hoef je het ook niet te vragen ...Ja ik loop al bijna 45 minuten steeds langs, haar naambordje staat er, maar ze zit er zelf niet
Ze is aanwezig zag haar staan maar ook direct weer bezet .Kan toch zijn dat ze een klant heeft van een uur?
En dat iemand haar daarvoor al gespot heeft.
Hoef je niet gelijk zo bijdehand te doen
Ja, ze kan ook een klant van twee uur of drie uur hebben ...Kan toch zijn dat ze een klant heeft van een uur?
En dat iemand haar daarvoor al gespot heeft.
Hoef je niet gelijk zo bijdehand te doen
Dan moet ze wel héél goed en mooi zijn om haar 400 of 600€ te gevenJa, ze kan ook een klant van twee uur of drie uur hebben ...
Net in haar mond gespoten dus aanwezig.Weet iemand of asha vandaag in de geleenstraat aanwezig is
Vanmiddag grote drukte met geile hengsten en denk tussen de 25 en 30 dvp aanwezig.Hoe is de bezetting vandaag in Geleenstraat?