Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDeze dame ziet er wel goed uit zeg! Ik zag haar van de week staan met een groen doorschijn slipje aan. Dat kutje zag er niet te versmaden uit. Heeft iemand al ervaring? Ze werkt alleen overdag.Iemand ervaring met dame op Geleenstraat 122 k3 (volgens plattegrond)? Zwart haar tot aan schouders, te herkennen aan de vele tatoeages en (zonnebank)gebruinde huid. Alvast bedankt.
En ze is heel erg lekker!Morgenochtend vanaf 9 uur kan de vroege wipvogel zijn zaadjes weer kwijt in de Hunsestraat 51 en Betty NL is gewillig om het tot 14 uur op te vangen .
Jazeker, voornamelijk aan de beide uiteinden van de straat.Ik vroeg me dus af of er in de geelenstraat ook shemales zijn.
Zo weet ik dat je in amsterdam de blue light district hebt waar je transgenders/shemales achter de ramen vindt
Maar zelf kan ik hier niks over vinden in den haag. Iemand die hier meer vanaf weet en mij vraag kan beantwoorden?
let vooral op de blauwe tl-lichtenIk vroeg me dus af of er in de geelenstraat ook shemales zijn.
Zo weet ik dat je in amsterdam de blue light district hebt waar je transgenders/shemales achter de ramen vindt
Maar zelf kan ik hier niks over vinden in den haag. Iemand die hier meer vanaf weet en mij vraag kan beantwoorden?
Toevallig ook ervaring mee? Of het een beetje leuke dames zijn en de moeite waard is om er heen te gaanJazeker, voornamelijk aan de beide uiteinden van de straat.
Nee, ik heb geen ervaring met shemales, maar lees de recensies.Toevallig ook ervaring mee? Of het een beetje leuke dames zijn en de moeite waard is om er heen te gaan
Het zijn en blijven mannenToevallig ook ervaring mee? Of het een beetje leuke dames zijn en de moeite waard is om er heen te gaan
jaThaise Noi vandaag al aanwezig?
@ HODlover Het is idd heerlijk om een schoonheid lekker te bellenVorige week donderdag deze schoonheid bezocht. €50 relaxed bezoek. Lekker spelen, tongzoenen, haar lekker gebeld en me uiteindelijk laten pijpen. Lekker in haar geile bekkie klaar gekomen.
ik ben wel benieuwd welke schoonheid hij bedoeld?@ HODlover Het is idd heerlijk om een schoonheid lekker te bellen
Ja hij zegt deze schoonheid, nou dat is dus wel overduidelijk wie dat is voor alle lezers hier op het forumik ben wel benieuwd welke schoonheid hij bedoeld?
Voor pijpen en beffen, bel die schoonheid ff
Noi was vandaag om 12 uur aanwezigThaise Noi vandaag al aanwezig?