Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met dame op Geleenstraat 122 k3 (volgens plattegrond)? Zwart haar tot aan schouders, te herkennen aan de vele tatoeages en (zonnebank)gebruinde huid. Alvast bedankt.
Deze dame ziet er wel goed uit zeg! Ik zag haar van de week staan met een groen doorschijn slipje aan. Dat kutje zag er niet te versmaden uit. Heeft iemand al ervaring? Ze werkt alleen overdag.

Laatst bewerkt:
Ik vroeg me dus af of er in de geelenstraat ook shemales zijn.
Zo weet ik dat je in amsterdam de blue light district hebt waar je transgenders/shemales achter de ramen vindt

Maar zelf kan ik hier niks over vinden in den haag. Iemand die hier meer vanaf weet en mij vraag kan beantwoorden?

Ik vroeg me dus af of er in de geelenstraat ook shemales zijn.
Zo weet ik dat je in amsterdam de blue light district hebt waar je transgenders/shemales achter de ramen vindt

Maar zelf kan ik hier niks over vinden in den haag. Iemand die hier meer vanaf weet en mij vraag kan beantwoorden?
Jazeker, voornamelijk aan de beide uiteinden van de straat.

Vorige week donderdag (23:/01/2015) liep gehaast ik om 17:10 na een tevreden bezoek richting het treinstation om een trein te halen. Wat mij opviel in het verlaten van de Geleenstraat was iemand op 130 K2. Wat opviel was de 'Sexy Police'' outfit. In mijn haast glimlachte ik vriendelijk en groette beleefd. De reactie was gelijkwaardig. Ik had geen tijd voor een gesprek maar was wel nieuwsgierig, wie is dit?

Terug
Bovenaan Onderaan