• Het ziet er vooralsnog naar uit dat de problemen bij onze provider zijn verholpen.

Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kijk altijd hoe de dames reageren, daar tref je de juweeltjes.
Ze bloosde toen ik naar haar glimlachte.
Dat maakte nieuwgierig.

Afgelopen week was ik in de straat waarbij ik intresse had in een bezoek aan een dame op G23.
Er loopt meestal iets later in de middag rond een uur of 3 altijd een man van 65/70 jaar oud die medewandelaars aanspreekt en alleen maar praatjes maakt. Diezelfde man riep een bezoeker (die ik regelmatig dames zie bezoeken) die bij nummer 23 binnen ging heel vervelend en door de halve straat hoorbaar na met de woorden "viezerik".
Heel ongepast in een straat met lekkers en dan nog, als je dat vind, zelf nooit ergens binnen gaat, dan kun je het denken maar door de straat iemand naroepen vond ik heel ongepast. Vooral ook omdat diezelfde meneer zo'n beetje de meest irritante is die iedereen aan de praat houdt.

Laten we dit soort irritaties vooral vermijden.

Goed voor jouw. En waarom niet? Dat kan ik hier niet zetten dan heb ik een ban. Denk maar aan Oekraïne.
Politiek & prostituee

Ik boycot Israëlische prostituees want voor je weet leggen ze een claim op je pik op basis van een 4000 jaar oude hersenspinsel. 😂

Maar Russische prostituees staan niet op mij zwarte lijst. En ik vind dat we de geld/wapens beter hadden kunnen investeren in bijdrage aan ons wandelaars. Dan was het tenminste goed besteed MAKE LOVE NOT WAR.

Terug
Bovenaan Onderaan