Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet iemand of Nederlandse Astrid nog in de Doublet in Den Haag zit ?
Welk nummer?Weet iemand of Nederlandse Astrid nog in de Doublet zit ?
Weet wie je bedoeld....een blonde milf die jarenlang in de Doublet heeft gewerkt. Zij is een paar jaar geleden definitief gestopt. 2021 zou nog net kunnen.Nummer weet ik niet beetje achterin bij de poisbakken. Uiterlijk blank , half lang haar grote tieten, vaak gekleed met zwarte kousen. Door mij laatst gezien in 21.
Jennifer van Geleenstraat 126a k3 is weer terug.
Yesss me tooHad gehoopt dat die leuke jongedame uit de Dominicaanse Republiek weer op die plek zou terug komen.
Ik schrijf het hier en heb het elders gelezen niet geschreven, maar goed gaat om de info, de rest is onbelangrijkJa, dat schreef je zelf op het andere forum.
Respect, broeder ik ben na een half uurtje lopen al bek afNegatief broeder ben 2 weken aan het lopen nog niet gezien helaas ik wacht ook op haar...!
Iemand?Iemand ervaring met die kleine dame op 8k2 volgens mij, in de doublet. Ze heeft een bril op en staat vaak met haar telefoon in dr handen. Best wel grote tieten zwart stijl haar.