Nee, anders had ik het wel gemeld.Is Diana van geleen 23k2 al terug?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, anders had ik het wel gemeld.Is Diana van geleen 23k2 al terug?
Ik ken haar naam niet, maar is de vriendin van Camilia op k3, vh Doubletstraat.@Paulus2 of misschien iemand anders. Weten jullie wie er nu in de rose passage op k4 zit? Ik bedoel die ene latina met grote tieten, platte buik, haar strak in het midden gescheiden.
Zijn er reviews van? Het is toch geen trans?
Ik zag dat haar gordijn een beetje open was, vandaar dat ik het vroegNee, anders had ik het wel gemeld.
Ze heeft altijd een naambordje hangen als ze er is.Ik zag dat haar gordijn een beetje open was, vandaar dat ik het vroeg
Soms ook niet maar dan heeft ze afspraken.Ze heeft altijd een naambordje hangen als ze er is.
Misschien was Laura er.
Eda staat altijd bij 8. Zij is een klein lekkertje.Iemand bekend met dat lekkere kleine poppetje op de doubletstraat? Ik meen 8 K2.
Thanks!
er zijn toen enkele naar Eindhoven verhuisd.In het begin van mijn carriere als wandelaar waren er in de Doubletstraat en Poeldijksestraat vele Afrikaanse dames te vinden, ondere andere uit Ghana en Nigeria. Ik geil nog steeds op Afrikaanse vrouwen maar vind die niet meer en zeker in de Doubletstraat niet. Daar ken ik er maar twee. Waar zijn ze gebleven?
Zonde van je geld, alleen maar minpunten, lees recensies.Eda staat altijd bij 8. Zij is een klein lekkertje.
Recensie - Eda (Roe), Den Haag, Doubletstraat 8/8a k8
Gisteren even langs deze nieuwe dvp geweest. Voor de deur zag ze goed uit. Slank en klein met mooie borsten. Voor de deur afgesproken voor €40. In haar kamer geld overhandigd en gelijk uitkleden en op bed. Cd erop en ze begon gelijk op volle snelheid te pijpen. Eerst weinig gevoel lijkt wel...www.girlsreview.nl
Ik niet, zal nooit van me leven een Russische een beurt geven.Ik ben een poosje geleden geweest bij een blonde Russische dame, ze staat altijd bij 26k3 en haar kamer is boven. Ze droeg altijd een soort van zwart latex setje rokje en topje. Ze sprak Nederlands en Engels. Ik ben haar naam vergeten, en helaas loop ik haar steeds mis. Weet iemand hoe of wat?
Waarom niet, ze was half Russisch. Was een toppertje .Ik niet, zal nooit van me leven een Russische een beurt geven.
Nee niet extreem lang, ze was blond sprak NL zag haar wel eens vaker..Was dat een dame met lang geblondeerd haar?
Ik had juist begrepen dat dit een Roemeense dame was.
Dan is het waarschijnlijk een andere dame die ik voor ogen had. De dame die ik voor ogen had had lang geblondeerd haar dat bijna tot aan haar billen kwam. Ik heb geen idee of ze Nederlands sprak, in ieder geval wel Engels.Nee niet extreem lang, ze was blond sprak NL zag haar wel eens vaker..
Goed voor jouw. En waarom niet? Dat kan ik hier niet zetten dan heb ik een ban. Denk maar aan Oekraïne.Waarom niet, ze was half Russisch. Was een toppertje .
Als je toen een review had geschreven, hadden we nu geweten wie je bedoelt.Ik ben een poosje geleden geweest bij een blonde Russische dame, ze staat altijd bij 26k3 en haar kamer is boven. Ze droeg altijd een soort van zwart latex setje rokje en topje. Ze sprak Nederlands en Engels. Ik ben haar naam vergeten, en helaas loop ik haar steeds mis. Weet iemand hoe of wat?
Toen was ik nog geen lid , maar ik ga er achteraan. Kom er op terug.Als je toen een review had geschreven, hadden we nu geweten wie je bedoelt.
Dat ligt complexer denk ik allemaal. Als je op basis van uw beredering wel of niet een DVP gaat bezoeken dan blijft de keuze mager.. Maar goed dit forum is niet bedoeld voor dit soort onderwerpen denk ik zo.Goed voor jouw. En waarom niet? Dat kan ik hier niet zetten dan heb ik een ban. Denk maar aan Oekraïne.
Ja, dat is een van de twee dames die ik bedoelde. Niet mijn type met haar grote voetballen.Yvonne op 29K4 is er nog
Ik ben een poosje geleden geweest bij een blonde Russische dame, ze staat altijd bij 26k3 en haar kamer is boven. Ze droeg altijd een soort van zwart latex setje rokje en topje. Ze sprak Nederlands en Engels. Ik ben haar naam vergeten, en helaas loop ik haar steeds mis. Weet iemand hoe of wat?
Aah thnx dat zou kunnen. Ik heb haar allang niet meer gezien helaas..Dat is de Letse Katerina. Ze werkt doorgaans alleen overdag in het weekend. Soms ook op de vrijdag.
Nou voor mijn is er keuze zat, maar ik val meer op dames uit Zuid Amerika of Aziatische. ( THAISE OF PHILIPPINES)Toen was ik nog geen lid , maar ik ga er achteraan. Kom er op terug.
Dat ligt complexer denk ik allemaal. Als je op basis van uw beredering wel of niet een DVP gaat bezoeken dan blijft de keuze mager.. Maar goed dit forum is niet bedoeld voor dit soort onderwerpen denk ik zo.
Hahaha, wat is dat toch voor neiging om hele afkomsten over 1 kan te scherenIk niet, zal nooit van me leven een Russische een beurt geven.