Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
JA, zo dat zou mij echt helpen.
Ik vraag me nog steeds af wie die dame op doublet is naast Aline op 21 bijvoorbeeld, maar ook nr 5 Irina zegt mij niets terwijl ik deze week zeker 2x in doublet was. Als iemand dit met paint zou kunnen maken (gwn lekker simpel met lijntjes en tekst) elke maand, dan zullen de updates die we elkaar geven wel echt veel beter zijn.

Ik bezoek namelijk geen nieuwe dames totdat ik de reviews heb gelezen, dat is echt een must. Die mooie roemeense naast Aline met mooie borsten lacht leuk maar ik weet niet hoe ze is als je binnenstapt..
Welke straat en nummer zit die roemeense waar je het over hebt? Als ik dr zie en het is mn smaak zal ik haar even testen
De meeste wandelaars niet, maar als je onderstaand topic leest, zijn er wel genoeg die op zoek zijn naar een vriendinnetje.

Maar volgens mij zijn dat wel vaak de zwakke broeders, die vroeger ook al altijd in de kroeg of disco aan de kant stonden.

Wat een mongolen😂😂
Droevig
Als je echt geen vriendin kan vinden in Nederland lukt dat je makkelijk in oost europa en azie al helemaal, wie wil nou een uitgewoonde hoer als vriendin🤦

Welke straat en nummer zit die roemeense waar je het over hebt? Als ik dr zie en het is mn smaak zal ik haar even testen
Nou volgens mij dus 21 k2, rechts van Aline als je vanuit Ruby (4k3 ofzo) daar heen loopt (die petite, die €40,- per 20 min vraagt, beste vriendin van erika op doublet 24).

Deze mooie dame (ROE) met een mooie glimlach vraagt €50,- per 15 min en heeft botox lippen en voor zoenen zou je dan ook €50,- extra moeten betalen. Probeer daarna ook die jonge mooie Sara uit (servische zei ze) die op 7k staat want die ken ik verder ook niet, is volgens mij nieuw.

Ik zal het altijd opnemen voor de rechten van de dames om te reageren op hun eigen pagina. Wat doe jij hier dan? Schrijf eens een goede bef-review van een dame waar jij langsgaat want ik zie 0 reviews bij jou. Fijne dag!

Trouwens, ik ben blij dat de admin de review van BrownEyes heeft toegevoegd en de laatste lompe reactie van ene Robbie heeft weggehaald. Kunnen jullie ook de block van zn account halen zodat hij ook andere dames kan reviewen? Hij kan nu nergens op reageren namelijk.

Ik zal weer bijdragen leveren gezien dit opgelost is, dank Girlsreview!

Ik gebruik het woord admin omdat ik op deze site nergens een hulptabel heb die de precieze functies toelicht - laten we aub geen spijkers zoeken op laag water, maar hoeren neuken. Wanneer ga jij een review delen?
De admin heeft nu het bericht van Monica aangepast waardoor er niet meer vermeld staat hoe zij mishandeld werd (5x gebeten worden bij dr vagina) en ze heeft een ban op haar eigen pagina! Ongelofelijk dit. Daarnaast zijn de onterechte opmerkingen weer terug erop gezet.
Er staat in het aangepaste bericht "en nu weer verder met de reviews" maar dan moet zij daar toch op kunnen reageren?

Ik zal wederom stoppen met bijdragen leveren aan deze website totdat dit recht is gezet.

De admin heeft nu het bericht van Monica aangepast waardoor er niet meer vermeld staat hoe zij mishandeld werd (5x gebeten worden bij dr vagina) en ze heeft een ban op haar eigen pagina! Ongelofelijk dit. Daarnaast zijn de onterechte opmerkingen weer terug erop gezet.
Er staat in het aangepaste bericht "en nu weer verder met de reviews" maar dan moet zij daar toch op kunnen reageren?

Ik zal wederom stoppen met bijdragen leveren aan deze website totdat dit recht is gezet.

Ik heb je al eerder in een bericht gestuurd, dat dames niet mogen reageren in hun eigen recensietopic, maar dat ze het wel kunnen melden als ze het ergens niet mee eens zijn.

Wat een mongolen😂😂
Droevig
Als je echt geen vriendin kan vinden in Nederland lukt dat je makkelijk in oost europa en azie al helemaal, wie wil nou een uitgewoonde hoer als vriendin🤦
De keuze mag iedereen voor zich zelf maken of de persoon dat wil .
En een beetje respectvol naar medewandelaars en dvp mag best wel gezien u er ook gebruik van maakt.

De keuze mag iedereen voor zich zelf maken of de persoon dat wil .
En een beetje respectvol naar medewandelaars en dvp mag best wel gezien u er ook gebruik van maakt.

Idem laat iedereen in zijn waarde.

Maar eerlijk is eerlijk ik zou geen vriendin willen die in deze branche werkt, its a no go for me. Wie dit wel kan of wil het is zijn leven, leven en laten leven. Maar idee dat je vriendin deelt met andere gaat er niet bij mij in.

Dit is mijn persoonlijke mening.

Laatst bewerkt:
Ik heb je al eerder in een bericht gestuurd, dat dames niet mogen reageren in hun eigen recensietopic, maar dat ze het wel kunnen melden als ze het ergens niet mee eens zijn.
Ha Paulus2,
Ik was niet op de hoogte dat jij hier iets mee te maken hebt. In de normale posts mogen dvp's reageren op hun post. Nu heeft Monica in haar review page gereageerd dat ze was mishandeld (5x gebeten in dr vagina terwijl ze meerdere keren stop zei tegen de klant) en dan wordt haar bericht aangepast en dat stuk eruit gehaald en gepost (eerder was het weggehaald) en vervolgens wordt ze gebanned.

Kun je mij uitleggen hoe dit past in onze democratie? Dacht dat de moderator PickleRick hierbij betrokken was. Ik heb trouwens geen bericht ontvangen van jou hierover.

4k1,2,3 waren donker en leeg alleen de mooie Ruby stond bij 4k4
bij 3K8 stond Christina met sixpack uit alkmaar wat heeft ie toch een afgetraind lichaam niet normaal.
5K1,2,3,4 waar normaal Irina staat met buurvrouw was ook leeg
10K was leeg stond niemand
bij 12K1, stond een stevige dame die ken ik niet, daarnaast Elisa12k3 en de dame met bril en groot achterwerk 12K4
bij 16K1 stond de mooie elena met blond haar op 16aK1 stond de welbekende dame met opgespoten lippen en siliconen borsten
bij de lekkere katten kop stond op 24K2 was Erika weer aanwezig ze zag er weer erg mooi uit
links achterin weet even niet haar kamer bij 26 in de buurt Gabriela zag er ook goed uit
Bij 7k4 was leeg 7K3 stond Lisa met bril, daarnaast op 7K2 stond een dame die ik eerder bij 26K1 heb gezien weet het niet zeker en op 7K1 stond een stevige dame met grote jetsers
bij 38K2 zag ik een mooie nieuwe brunette klein van stuk en mooie borsten
bij 23k1 stond een kleine dame die lacht altijd heeft alleen thee zakjes net als Lorie van 4K2 helaas
ik denk dat ik wel weet wie 1 broeder bedoeld bij 21K3 stond een leuke dame met zwart haar alleen weet ik niet de naam

Ha Paulus2,
Ik was niet op de hoogte dat jij hier iets mee te maken hebt. In de normale posts mogen dvp's reageren op hun post. Nu heeft Monica in haar review page gereageerd dat ze was mishandeld (5x gebeten in dr vagina terwijl ze meerdere keren stop zei tegen de klant) en dan wordt haar bericht aangepast en dat stuk eruit gehaald en gepost (eerder was het weggehaald) en vervolgens wordt ze gebanned.

Kun je mij uitleggen hoe dit past in onze democratie? Dacht dat de moderator PickleRick hierbij betrokken was. Ik heb trouwens geen bericht ontvangen van jou hierover.
Ik heb hier niets mee te maken, ik heb alleen een link met de regels geplaatst.

Ik heb hier niets mee te maken, ik heb alleen een link met de regels geplaatst.
Oke helder. Ik heb de spelregels doorgenomen en ik vind het apart dat er op de ene pagina wel reacties van de dvp'er wordt toegestaan, zie bv:

Ik vind het echt bizar dat Monica monddood wordt gemaakt en dat zij niet haar kant van het verhaal kan delen (hiermee doel ik op de reactie die is aangepast door de moderator), want zonder die desbetreffende uitleg lijkt ze labiel of onbetrouwbaar terwijl dat zeker niet zo is. En dan ook nog bannen… komt niet goed over vanuit girlsreview want haar reactie is vrij normaal volgens mij.

Angel kan hierboven wel allerlei reacties geven en zo hoort het ook volgens mij, we leven niet in noord-korea. Maar goed, dit is dus niet naar jou toe Paulus2, tis dat je reageert.

bij 3K8 stond Christina met sixpack uit alkmaar wat heeft ie toch een afgetraind lichaam niet normaal.
bij 12K1, stond een stevige dame die ken ik niet, daarnaast Elisa12k3 en de dame met bril en groot achterwerk 12K4
bij 16K1 stond de mooie elena met blond haar op 16aK1 stond de welbekende dame met opgespoten lippen en siliconen borsten
bij de lekkere katten kop stond op 24K2 was Erika weer aanwezig ze zag er weer erg mooi uit
links achterin weet even niet haar kamer bij 26 in de buurt Gabriela zag er ook goed uit
Bij 7k4 was leeg 7K3 stond Lisa met bril, daarnaast op 7K2 stond een dame die ik eerder bij 26K1 heb gezien weet het niet zeker en op 7K1 stond een stevige dame met grote jetsers
bij 23k1 stond een kleine dame die lacht altijd heeft alleen thee zakjes net als Lorie van 4K2 helaas
ik denk dat ik wel weet wie 1 broeder bedoeld bij 21K3 stond een leuke dame met zwart haar alleen weet ik niet de naam
Waren er ook nog latina dames in de straat broeder @modjomaster

ja in de stenen passages maar helaas alleen de wat rijpere latina's al hoewel ik het meer dominicanas vind maar dat is mijn mening
Dat klopt, je kan je inderdaad afvragen of de Dominicaanse dames ook latina's zijn, vast.
Maar meestal wordt er met latina's meer de dames van het vaste land bedoeld.
nee jonge latinas zoals op knky.nl
Dat zijn vaak Colombiaanse, Venezolaanse of Braziliaanse dames

Hey modjo, weet jij toevallig of die christina van 3k8 vaker aanwezig is in doublet? Klinkt als een bezoekje misschien

@Fausto Ik vroeg mij ook af wie er precies een Latina wordt genoemd. Als ik ernaar zoek staat er: alle dames afkomstig uit Centraal en Zuid-Amerika en dan wel uit voormalige Spaanse, Franse of Portugese koloniën. Dus Dominicaanse dames dan ook denk ik 😉

Terug
Bovenaan Onderaan