Welke straat en nummer zit die roemeense waar je het over hebt? Als ik dr zie en het is mn smaak zal ik haar even testenJA, zo dat zou mij echt helpen.
Ik vraag me nog steeds af wie die dame op doublet is naast Aline op 21 bijvoorbeeld, maar ook nr 5 Irina zegt mij niets terwijl ik deze week zeker 2x in doublet was. Als iemand dit met paint zou kunnen maken (gwn lekker simpel met lijntjes en tekst) elke maand, dan zullen de updates die we elkaar geven wel echt veel beter zijn.
Ik bezoek namelijk geen nieuwe dames totdat ik de reviews heb gelezen, dat is echt een must. Die mooie roemeense naast Aline met mooie borsten lacht leuk maar ik weet niet hoe ze is als je binnenstapt..
Wat een mongolenDe meeste wandelaars niet, maar als je onderstaand topic leest, zijn er wel genoeg die op zoek zijn naar een vriendinnetje.
Maar volgens mij zijn dat wel vaak de zwakke broeders, die vroeger ook al altijd in de kroeg of disco aan de kant stonden.
Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)
Ik mis hier eigenlijk het nr.1 topic van hookers: Verliefd op een prostituee...... ;) Wel een paar keer gehad. Bij de eerste verliefdheid op een prostituee was ik jong en naief en elke truc van de dame nam ik voor waar aan. Ze wilde bij me thuis komen op mijn verjaardag, natuurlijk vlak...www.girlsreview.nl
Droevig
Als je echt geen vriendin kan vinden in Nederland lukt dat je makkelijk in oost europa en azie al helemaal, wie wil nou een uitgewoonde hoer als vriendin