Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie is dat, avonddame?
Voel me vereerd dat ik van u een vraag krijg en dat meen ik. Dat is de dame op de rose passage k3. Mocht je haar bezoeken, zeg maar dat ik de meneer ben die haar een blikje heineken + redbull gaf vandaag. Ik ben echt heerlijk klaargekomen bij dr dus die blikjes waren als beloning, want ik zie dat ze de ene man na de andere man afwerkt.

Update doub 18:30 uur.
Andra (zusje van Ramona) is nog niet signaleerd in doub. Zag wel Lori, Ruby, Lorena van 7k1 is wel weer terug; zij is een lieverd die k een x dankzij een review van modjomaster heb geneukt. Ze heeft ook echt een mooie lach. Ook een aanrader als je t mij vraagt.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is dat een dame, die hier pas sinds kort werkt en haar vriendin werkt op k4.
Nee ik ken haar van doublet. Dit is Camilla, heb haar vooral in doublet bezocht maar ze is er meestal maar fftjes en ook deze x zei ze dat ze niet weet wanneer ze weer vertrekt:
Wie is die mooie bruine Laila met Nederlandse vlag naast die Roemeense Alice op de geleen 23k11? Denk dat ze ongeveer 170 is en slank met mooie gespierde benen en ze lacht leuk als je dr aankijkt

Laatst bewerkt:
@Scrabble kristal 31k2 aanwezig?
Nope op 31k2 haar niet gezien, weet eerlijk gezegd niet hoe ze eruit ziet maar niemand gezien op 31k2. Enigste die er was is die aggressieve dame achterin als je die witte passage binnenloopt die zo pssst pssst doet en beetje boos kijkt (k5/k6)

Erika en Aline waren er wel en hadden zoals altijd veel contact met elkaar. Verder zag ik Mira, de 2 Maya's, die roemeense lieverd van 75k1, delilah en rowena ofzo (weet dr naam niet maar is een hele mooie roemeense vrouw van 35-40 jr met grote borsten) van 40k3 (helemaal achterin net om de hoek van die passage met de geile oma's die naar je schreeuwen)

Laatst bewerkt:
Haha helemaal mee eens. Maar toch zijn ze er Fausto, dus dan moet iemand dit spookhuis toch vergoeden of doen ze het denk je vrijwillig ;) #staatgoedopjecv
Dat verbaast mij nog steeds, dat sommige dames nog een boterham kunnen verdienen.
Ik zou er voor geen goud op willen kruipen.
Ik kreeg laatst van die oude oma Manuela een knipoog. Wat denkt ze wel, dat ik een of andere freak ben.

Hey gasten,

Ik stop met het delen van mijn ervaringen en bijdragen aan dit forum vanwege een paar admin accounts van Girlsreviews die het toelaten dat er zeer schadelijke reviews over Monica (ROE) worden geschreven die prive ontvangt in Den Haag. Een hele goede maat van mij heeft haar vandaag bezocht en had een top tijd bij dr en zijn review is weggehaald omdat de admins van girlsreview schijnbaar de pik hebben op deze mooie Roemeense dame. Ook is zijn account geblokt en mijn berichten zijn ook weggehaald, terwijl ik enkel aangaf dat hij echt er is geweest. Een ene PickleRick reageerde erop met een opmerking met de reden maar dit heeft niets met elkaar te maken. Sterker nog, deze lieve Monica heeft blijkbaar op haar eigen pagina gereageerd dat er een paar klanten waren die haar hebben mishandeld en haar bericht (van die Monica dus) is zelfs weggehaald door de admins van girlsreview.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan