Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nieuwe TMM Eva (kan een andere naam noemen) geleenstraat 110k1, heb getest voor jullie en slechte service. Gaat zo liggen dat je niet eens kan neuken en doet arrogant. Na 2 minuten "neuken" (enkel je eikel erin) begint ze over de tijd🤦

Uiterlijk: bruin haar, moedervlek op rechter wang, slank, geen grote tattoos, ongeveer 1m70 lang en wat grote neus.

Verspil je geld niet, review volgt nog. Als ze van kamer wisselt en je belazert wordt eigen schuld, let gewoon op moedervlek

Dat is deze dame

Dat is deze dame
Ze gaat waarschijnlijk binnenkort weg dus reviews boeien haar niet.

Ben het zat dat ze alsnog komen opdagen als ze niet kunnen neuken omdat ze eigenlijk een paar dagen pauze moeten nemen na uitgewoond te zijn. Volgende keer vraag ik mn geld terug.

Laatst bewerkt:
waar kan ik mooiere vrouwen vinden? gelenstraat of dubbelstraat? iemand zou aardig zijn en mij wat advies geven. Ik ben van plan morgen te gaan
Dat is echt een kwestie van smaak. Over het algemeen zijn de dames op de Geleenstraat iets classier (maar dus soms ook wat duurder), maar op de Doubletstraat vind je, naast redelijk kansloze exemplaren, ook weleens prachtige dames. De straten bevinden zich op loopafstand van elkaar (kwartiertje). Ik zou zeggen: bekijk ze beide en neem daarna een beslissing.

Terug
Bovenaan Onderaan