Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe gaat waarschijnlijk binnenkort weg dus reviews boeien haar niet.Dat is deze dame
Recensie - Eva (Emma) (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k3/k4
vanmiddag ff lang de geleen geweest. rond 1215 liep er voor mij een nieuw poppetje van 21 jr de straat in. na ff wachten was een wandelaar me net voor. aangezien het niet veel soeps was in de straat even gewacht op het poppetje. kort gesprek bij raam was lastig. weinig engels spreekt ze. 50 eur...www.girlsreview.nl
Thanks!Vanmiddag wel, dus waarschijnlijk nu ook.
ik bedoelde ook avondDat kan zowel overdag als 's-avonds zijn.
Zojuist gezien.Voor de kerst zag ik Laila zitten op k23-9 dacht ik. Mooie donkere dame. Helaas was ik al weer op weg naar huis. Weet iemand of ze al weer aanwezig is?
Misschien even in haar topic aanpassen naar 110 k1/k2/k3/k4? Gisteren dacht ik dat 110 k1 safe wasDr zijn nog twee mensen die een slechte review hebben geschreven van die Eva (110 k1/k2/k3/k4) binnen 24 uur…
Het is zo lastig soms om de juiste topic te vinden, want ze wisselen van kamer.
Degene die dat onderwerp gemaakt heeft kan het niet aanpassen ivm waarschuwing/ban ofzoMisschien even in haar topic aanpassen naar 110 k1/k2/k3/k4? Gisteren dacht ik dat 110 k1 safe was
De kerstvakantie in Spanje is t/m 7 januari.In de Orthodoxe Kerk valt Kerst op 7. Januari, veel Dames vieren dat thuis en blijven dus nog even weg.
Gelukkig wel!Ok, maar de meeste dames komen uit Oost-Europa.
Geld geven aan de 'rijken' (de dames en hun familie zullen eerder tot die groep behoren dan de kansloze armen) helpt niet echt veel dat probleem op te lossenNeem aan dat onze Oost-Europese schatjes geld naar huis brengen, en er daar ook dingen mee doen. Dan dragen ze dus hun steentje bij.
Dat is Martina.Weet iemand toevallig wie die blonde dame is op 98 k2 geleen vanmiddag beetje gezet lichaam kan geen recensies van haar vinden
Sexy Lexieiemand deze nog gespot
Lexi, Den Haag, Geleenstraat 98 k2
Dat is echt een kwestie van smaak. Over het algemeen zijn de dames op de Geleenstraat iets classier (maar dus soms ook wat duurder), maar op de Doubletstraat vind je, naast redelijk kansloze exemplaren, ook weleens prachtige dames. De straten bevinden zich op loopafstand van elkaar (kwartiertje). Ik zou zeggen: bekijk ze beide en neem daarna een beslissing.waar kan ik mooiere vrouwen vinden? gelenstraat of dubbelstraat? iemand zou aardig zijn en mij wat advies geven. Ik ben van plan morgen te gaan
Na volgende week waarschijnlijk komen er iets meer terug van vakantieVanaf wanneer kunnen er meer vrouwen verwacht worden?