Inmiddels meer dames?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk sta nu bij Geleen en is echt dood. Maya is er Alice en een dame links naast Alice. Ik zie verder geen dames driekwart is gesloten met rolluik.. Beste wensen medebroeders.Inmiddels meer dames?
Hebben echt geen leven die dames, geld is alles wat teltIk sta nu bij Geleen en is echt dood. Maya is er Alice en een dame links naast Alice. Ik zie verder geen dames driekwart is gesloten met rolluik.. Beste wensen medebroeders.
Nee maya van 43 k4maya van 110?
Dat lijkt me niet, want hij heeft het over de Geleenstraat.Nee maya van 43 k4
Ja alles links naast Alice op 45 is toch geleenstraat volgens mij of vergis ik me nu heel erg?Dat lijkt me niet, want hij heeft het over de Geleenstraat.
Dat is zo, maar er is geen nr. 43 in de Geleenstraat. Links naast nr. 45 zit nr. 23.Ja alles links naast Alice op 45 is toch geleenstraat volgens mij of vergis ik me nu heel erg?
Hahaha rechts van 45 zit 23 waar je duim links zit.als je met je gezicht naar de panden staat wat de meesten doen rechts.Dat is zo, maar er is geen nr. 43 in de Geleenstraat. Links naast nr. 45 zit nr. 23.
Oh ja links, rechts, het blijft ingewikkeld.Hahaha rechts van 45 zit 23 waar je duim links zit.als je met je gezicht naar de panden staat wat de meesten doen rechts.
Als je naar buiten komt lopen vanuit 45 idd links
Oh ja links, rechts, het blijft ingewikkeld.
Hoe dan ook: in de Geleenstraat is er geen nr. 43.
Jij bent een echte volhouder!Met moeite wat gevonden om te neuken.
Nee, dat kan niet, maar je kan het wel in dit topic vragen.Hallo,
even een vraagje kan ik ergens online checken wanneer ze (edit mod: Wendy Geleenstraat) beschikbaar is zodat ik niet voor niks afreis, ik ben nieuw met raam prostitutie
//Edit mod: bericht verplaatst vanuit recensietopic.
Nee, dat kan niet, maar je kan het wel in dit topic vragen.
Is er wel. Ze zei alleen vroeger "Andrea" te heten. Heb haar wel eens bezocht. En ja dit is haar zeker, want tegen mij heeft ze eerder gezecht "Andreeeea" te heten maar had toen al die "gaby" tattooHeren, er wordt vrij negatief gesproken over Gabriella (oud topic). Heb ik wel dezelfde voor me?
Ze zit op de Doubletstraat; het nummer heb ik niet onthouden helaas. Roemeens meisje van 25, mooie grote borsten. Ik vind haar geweldig, maar ik kan me voorstellen dat ze stuurs kan overkomen. Diep van binnen is ze wel lief, geloof ik. Ze pijpt goed en laat zich gewillig doggy neuken.
Ze heeft op haar sleutelbeen een kleine tatoeage (ik denk dat er Gaby staat).
Of bestaat er nog geen topic over haar?
Ja, ze is aanwezig, morgen weet ik niet.Ik wil graag het nieuwe jaar inspuiten bij asha. Mijn reistijd is 1.5 uur. Kan iemand mij vertellen of ze er vandaag of morgen is?
Fijn dank jeJa, ze is aanwezig, morgen weet ik niet.
Natuurlijk, er zijn veel dames die graag een trio doenIs het mogelijk om met twee vrouwen tegelijk seks te hebben in de Geleenstraat? Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, maar ik ben van plan om er eens heen te gaan, vriendelijke groeten