Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo,

even een vraagje kan ik ergens online checken wanneer ze (edit mod: Wendy Geleenstraat) beschikbaar is zodat ik niet voor niks afreis, ik ben nieuw met raam prostitutie

//Edit mod: bericht verplaatst vanuit recensietopic.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren, er wordt vrij negatief gesproken over Gabriella (oud topic). Heb ik wel dezelfde voor me?
Ze zit op de Doubletstraat; het nummer heb ik niet onthouden helaas. Roemeens meisje van 25, mooie grote borsten. Ik vind haar geweldig, maar ik kan me voorstellen dat ze stuurs kan overkomen. Diep van binnen is ze wel lief, geloof ik. Ze pijpt goed en laat zich gewillig doggy neuken.
Ze heeft op haar sleutelbeen een kleine tatoeage (ik denk dat er Gaby staat).
Of bestaat er nog geen topic over haar?

Heren, er wordt vrij negatief gesproken over Gabriella (oud topic). Heb ik wel dezelfde voor me?
Ze zit op de Doubletstraat; het nummer heb ik niet onthouden helaas. Roemeens meisje van 25, mooie grote borsten. Ik vind haar geweldig, maar ik kan me voorstellen dat ze stuurs kan overkomen. Diep van binnen is ze wel lief, geloof ik. Ze pijpt goed en laat zich gewillig doggy neuken.
Ze heeft op haar sleutelbeen een kleine tatoeage (ik denk dat er Gaby staat).
Of bestaat er nog geen topic over haar?
Is er wel. Ze zei alleen vroeger "Andrea" te heten. Heb haar wel eens bezocht. En ja dit is haar zeker, want tegen mij heeft ze eerder gezecht "Andreeeea" te heten maar had toen al die "gaby" tattoo

Ze is wat arrogant en wel een klokkijkster. Zie de reviews.

Er is een gipsy in de straat verderop die ook Gabriella zegt te heten en die heeft terecht hele slechte reviews, maar ze zien er totaal niet hetzelfde uit. Ze is lichtgetint en heeft zwart haar, in tegenstelling tot andrea/gaby/gabriella

Terug
Bovenaan Onderaan