Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Elke keer als ik het wil weten zodat ik niet voor niks kom , en wat zou jou dat moeten uitmaken. Denk je dat je de president van de Geleenstraat bent?
Beffie,

Paulus2 doet al heel lang bijna dagelijks meldingen over de aanwezigheid van DVP's in Den Haag en dit ondanks dat er onder de bezoekers van deze site enkele zijn die enkel maar vragen, met hele korte tussenpozen en nooit een bedankje sturen en niet of zelden een recentie schrijven.
Ik vind je opmerking : "Denk je dat je de president van de Geleenstraat bent?" dan ook niet gepast, ook niet, zo als onze zuiderburen zo mooi zeggen: "in geval dat je veel goestig hebt".

Tall

Beffie,

Paulus2 doet al heel lang bijna dagelijks meldingen over de aanwezigheid van DVP's in Den Haag en dit ondanks dat er onder de bezoekers van deze site enkele zijn die enkel maar vragen, met hele korte tussenpozen en nooit een bedankje sturen en niet of zelden een recentie schrijven.
Ik vind je opmerking : "Denk je dat je de president van de Geleenstraat bent?" dan ook niet gepast, ook niet, zo als onze zuiderburen zo mooi zeggen: "in geval dat je veel goestig hebt".

Tall
Kan mij weinig schelen wat jij ervan denkt , vraag niks aan een of andere Paulus persoonlijk maar hij antwoord wel alsof hij de wijsheid in pacht heeft.

Wens je een fijne dag.

Ik was om 13:30 in deze straat en veel ramen waren leeg in de straat. Meer aan de kant van de urinoirs waren nog enkele ramen bezet. In de passage 11/25 waren alle ramen leeg, bij een hoorde ik muziek. In de witte passage waren enkele dames. Zo ook Dominicaanse Andrea die ik heb bezocht, ik dacht kamer 5. Ze zei dat ze 1e Kerstdag ook werkt. Misschien gaat ze deze dagen 's avonds eerder weg. De drukte was vergelijkbaar met andere werkdagen in het begin van de middag. Er waren veel mannen die alleen rond keken.
Zie recensies :
Weet je misschien welke dagen ik Andrea kan treffen? Loop haar steeds mis volgens mij

Terug
Bovenaan Onderaan