Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
broeder @Paulus2 is Emma/Eva nog wel aanwezig ik zag haar vandaag niet staan in de geleen overigens kamer geleenstraat 110 K1 en K3 waren tot 15:00 akelig leeg de rode gordijnen waren dicht, op geleenstraat 110 K2 stond een leuk kleintje met zwart haar en op 110 K4 een kachel op een stoel hahaah en op 110 K5 een mooie blonde met grote borsten en op 110K6 Carla die te hard pijpt dat is mijn mening maar zag er wel nog altijd heel mooi uit

Weet iemand wat de naam is van de dame die vandaag in Doubletstraat witte passage k14 zat? Ik heb haar bezocht vandaag en ze stelde zich voor als Dani, maar ik kan geen topic vinden over haar, dus wellicht verkeerd verstaan.
Ze vertelde afkomstig te zijn uit de Dominicaanse Republiek, maar spreekt goed NL. Ik schat haar leeftijd op eind-20.

Collega's. Is er deze dagen nog wat te beleven in de straten ? Wil zometeen even langs.

Ik zag de vraag voorbij komen of er dames zijn op eerste kerstdag. Ik kan mij herinneren dat ik 4 jaar geleden eens met eerste kerstdag geweest ben en er toen genoeg dames stonden. Onderling maakte ze er ook een feestje van

Collega's. Is er deze dagen nog wat te beleven in de straten ? Wil zometeen even langs.

Ik zag de vraag voorbij komen of er dames zijn op eerste kerstdag. Ik kan mij herinneren dat ik 4 jaar geleden eens met eerste kerstdag geweest ben en er toen genoeg dames stonden. Onderling maakte ze er ook een feestje van
Er zijn altijd wel dames, maar of je daar op wilt kruipen is een ander verhaal.
Ik ben ooit op tweede kerstdag eens wezen kijken in de Doublet, maar het was huilen met de pet op. Bespaar je zelf de rit van A'dam naar Den Haag.

Terug
Bovenaan Onderaan