Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame bij 10k4 (naast Nena en Sol)) geprobeerd. Ik weet dat daar meestal TMM's zitten en was weer raak. Ze is dun, heeft zwart haar, dikke lippen en gipsy uiterlijk (dus lichtgetint).

Service is slecht, handje ertussen etc. Mag niet goed neuken.
Daar stond gisteren Jasmine, zie https://www.girlsreview.nl/threads/jasmine-roe-den-haag-geleenstraat-23-k6-vh-k10.42703/

Ik ben er helaas ook ingetrapt, review volgt nog. Een bloedmooie meid, en daar blijft het dan ook bij. Ze stond er na de teleurstellende dienstverlening zelfs op dat ik haar nummer nam, nou vooruit dan. Zie ik bij thuiskomst dat ze al een berichtje heeft gestuurd met de vraag of ik voor kerst een parfum van €140 voor haar kan meenemen!

De volgende keer dat ik langs haar loop steek ik m'n tong uit en breng ik m'n geld bij iemand anders...

ik zag bij 4k2 Lori weer staan bij 4K3 stond Ariana en bij 4K4 de beeldschone Ruby klaar staan, ja broeder @Harris ik heb ook dat kleintje zien staan bij 10K4/K3 ze wisselt soms van plaats leuk lichaampje maar service dus slecht. ik zag overigens bij 7K2 rechts van Lisa (ietse forsere dame maar wel vriendelijk, die staat op 7K3 )ook een kleintje met zwart haar staan heeft iemand dit meisje al bezocht op 7K2 witte puien?
voor de rest was de straat best leeg ik zag dat bij de lekkere kattenkop het blonde meisje was weer aanwezig op 24K1 was met slecht gebit en buikje, Erica zat er volgens mij niet. op 24K3 stond de brunette met flinke hangers en daar naast op 24K4 de iets oudere latina
bij 26K1 stond de dame met bril die niet zon goeie service geeft ben even haar naam vergeten.
Bij 16a K1 stond de dame met flinke siliconen overigens weer
Overigens vorige week stond er op 6/6a K2 een kleine blonde dame met kleine borstjes men klein lichaampje wel leuk gezichtje helaas vanavond zag ik haar niet meer heeft een andere broeder haar ook verleden week gezien ze heet Rebekka stond normaal altijd in de Geleen?
nog even een aanvulling hierop, ik zag van de week ook de " Turkse " Ebru, weer staan op haar vertrouwde kamer, (Doublet 7 k4)

Terug
Bovenaan Onderaan