Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHa Fantje… bedankt! Zijn er recenties van haar of weet jij iets?Das Katarina…… staat er idd al een eeuwigheid
Dan ga je naar binnen. Dan weet je voor een paar tientjes haar naam en meteen of ze een beetje lekker kan naaien.ik weet niet hoe ze heet, zou best naar binnen willen, maar druk heeft ze het niet, dat houdt me tegen…
Als iedereen er zo over zou denken, dan zou er nooit een recensie over een dame online komen. Bij elke dame moet iemand het spits afbijten.Lekker bijdehand antwoord, het is ook wel eens leuk om ergens iets te lezen over een betreffende dame,voor dat je de centjes uitgeeft. Strooien kan altijd nog.
Klopt, dat was haar naam ja. Thanx.Dan was het Marian, altijd een pak Bar le Duc voor het raam.
volgens mij is er normaal er doordeweeks s,avonds erIemand Coco/ Claire nog gezien Geleenstraat 110 p k4 vrijdag was zij er niet
Zojuist gearriveerd.hallo wandelaas wwet jullie of suzan van geleen aanwezig is ik wil naar haar toe of heb iemand haar nummer ze is 50 jaar
Tel kwijt geraakt?@Magnetron ben er nu ga ze even tellen voor je
Ben deze week al een paar keer naar de Geleen geweest maar haar niet gezien waarschijnlijk met vakantievolgens mij is er normaal er doordeweeks s,avonds er