Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zal me niks verbazen als die naar ontvangst gaan verhuizen en hun vaste klanten gaan ontvangen
ik vraag me af, hoeveel vaste klanten de dames hebben, een deel zal een hoop vaste klanten hebben, maar ik kan me ook voorstellen, dat er dames zijn die helemaal geen vaste klanten hebben, zeker die met een slechte dienstverlening.

ik vraag me af, hoeveel vaste klanten de dames hebben, een deel zal een hoop vaste klanten hebben, maar ik kan me ook voorstellen, dat er dames zijn die helemaal geen vaste klanten hebben, zeker die met een slechte dienstverlening.
Die met een slechte dienstverlening zoeken t maar uit en terecht ook. Je zal idd wel zien dat de lege ramen overdag nu gevuld zullen worden. Misschien weer een old school (zo ver dat t old school is) feeling van 4 jaar terug toen t bijna altijd zo was dat alles bezet was

Maar als je nog maar 15 min. binnen mag zijn, dus plm. 11 min. sex ? en het geld geeft voor 3 uur span je de kroon, in dat voorbeeld van betrouwbaar wat natuurlijk een geintje is ?
Maar heeft iemand al officiele berichten? Contactberoepen moeten een masker op las ik, maar verder?

"In de Geleenstraat al aardig wat dames die normaal later beginnen omdat ze ook 's-avonds werken."(# 2.181)

Prima. Ga zo dadelijk. Ondanks het feit dat de zorgverzekering niet betaalt: de enige variëteit intensive care waar ik graag een uurtje wil worden vertroeteld.

Maar als je nog maar 15 min. binnen mag zijn, dus plm. 11 min. sex ? en het geld geeft voor 3 uur span je de kroon, in dat voorbeeld van betrouwbaar wat natuurlijk een geintje is ?
Maar heeft iemand al officiele berichten? Contactberoepen moeten een masker op las ik, maar verder?
alle contactberoepen moeten inderdaad een mondmasker op maar sexwerkers hoeven dat niet tenzij ze dat zelf wel willen dan heb je pech door de gangen is het wel verplicht om mondkapje op te doen maar op de kamer hoeft dat niet in België is het wel verplicht op te doen tijdens het spel

Terug
Bovenaan Onderaan