Wat een mazzel....tussen 06:00 en 18:00uur...
Kan er nog genuekt worden ?
Kan er nog genuekt worden ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLege ramen overdag dus gevuld ..Lekker voor de meiden van de avondshift dan ?
Overdag staat er meestal iemand anders in je kamer.
Wordt je met bed en al naar buiten gesleurd hahaLege ramen overdag dus gevuld ..
Maar ff vraagje
Ik ga om 17:45 naar binnen en betaal voor 3 uurtjes?
Ja wat dan hé??
ik vraag me af, hoeveel vaste klanten de dames hebben, een deel zal een hoop vaste klanten hebben, maar ik kan me ook voorstellen, dat er dames zijn die helemaal geen vaste klanten hebben, zeker die met een slechte dienstverlening.zal me niks verbazen als die naar ontvangst gaan verhuizen en hun vaste klanten gaan ontvangen
Lege ramen overdag dus gevuld ..
Die met een slechte dienstverlening zoeken t maar uit en terecht ook. Je zal idd wel zien dat de lege ramen overdag nu gevuld zullen worden. Misschien weer een old school (zo ver dat t old school is) feeling van 4 jaar terug toen t bijna altijd zo was dat alles bezet wasik vraag me af, hoeveel vaste klanten de dames hebben, een deel zal een hoop vaste klanten hebben, maar ik kan me ook voorstellen, dat er dames zijn die helemaal geen vaste klanten hebben, zeker die met een slechte dienstverlening.
Dan ben je dus niet slim en de dvp is blij met je ?Lege ramen overdag dus gevuld ..
Maar ff vraagje
Ik ga om 17:45 naar binnen en betaal voor 3 uurtjes?
Ja wat dan hé??
je bent er al vroeg bij vandaag @hellraiser666Gezellig druk in de doub...al genoeg dames aanwezig ?
hoe komt dat dan af met de ongevaccineerde dames??Ramen blijven nog 3 weken open. Daarna gaat alles of een tijdje dicht of je moet een QR code laten zien.
Zoals velen al dachten. Wel blij dat t ook echt zo isGezellig druk in de doub...al genoeg dames aanwezig ?
Tsja dan heeft Rutte en het OMT zn zin.In de Geleenstraat al aardig wat dames die normaal later beginnen omdat ze ook 's-avonds werken.
Jazeker...ik ben een ochtendwipper.je bent er al vroeg bij vandaag @hellraiser666
Momenteel aanwezig.Is afgelopen tijd op vrijdag en zaterdagavond na 19.00 uur Nederlandse Milou nog gesignaleerd op de Hunsestraat? Ze heeft een naambordje met Milou voor haar raam.
alle contactberoepen moeten inderdaad een mondmasker op maar sexwerkers hoeven dat niet tenzij ze dat zelf wel willen dan heb je pech door de gangen is het wel verplicht om mondkapje op te doen maar op de kamer hoeft dat niet in België is het wel verplicht op te doen tijdens het spelMaar als je nog maar 15 min. binnen mag zijn, dus plm. 11 min. sex ? en het geld geeft voor 3 uur span je de kroon, in dat voorbeeld van betrouwbaar wat natuurlijk een geintje is ?
Maar heeft iemand al officiele berichten? Contactberoepen moeten een masker op las ik, maar verder?