wandelaar54321
Wandelaar
zo vanavond effe naar geleen en de doub geweest uit betrouwbare bron gehoord dar vanaf januaeue in de douvle naar 50 gaat
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe heeft inderdaad krulletjes net tot over haar schouders!Deze dame is al eens besproken hier maar niemand weet haar naam en ik vermoed dat ze Rosa heet als dat dezelfde dame is die wij bedoelen want ik kom alleen in de avond. Heeft ze ook krulletjes net tot over haar schouders? Als dat zo is dan heeft ze een middelmatige dienstverlening.Zeg maar het standaard pakket.
zo vanavond effe naar geleen en de doub geweest uit betrouwbare bron gehoord dar vanaf januaeue in de douvle naar 50 gaat
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, we zullen zien hoe betrouwbaar jouw bron blijkt.zo vanavond effe naar geleen en de doub geweest uit betrouwbare bron gehoord dar vanaf januaeue in de douvle naar 50 gaat
Werkt er iedere dag middag + avond shift. Zit altijd op een stoelIs bekend of Alicia weer actief is in de Doub.... wat oudere dame met haar zwarte kousen, laarzen en body. 77k1 dacht ik
Duisburg is een eind sturen, en dat met de huidige benzine prijzen.Dat lijkt me sterk en eerst nog adverteren met de goedkoopste "straat" van NL. Tot 2016 was het nog 25€ en in 6 jaar tijd verdubbeld; krankzinnig en bezopen. Prostitutie wordt hiermee om zeep geholpen. Dan gewoon naar Duisburg waar je nog voor 30€ pret kan beleven.
Dat moet de Nerderlandse Theresa zijn,heb haar in het verleden vaak bezocht maar tref haar nog maar zelden in de middag aan.Kent iemand de naam van de dame met het petje op Doublet 35k1?
Ja, ik heb haar vorige week nog gezien.Heeft iemand Dominicaanse Erika nog gezien? Ze had kamer 11/25k13. BVD
Is kamer 11/25 K13 niet de kamer van Katalina?Heeft iemand Dominicaanse Erika nog gezien? Ze had kamer 11/25k13. BVD
Ja die is van katalina, ze zat er afgelopen vrijdagIs kamer 11/25 K13 niet de kamer van Katalina?
Zij (Katalina) zit daar naar mijn beleving al eeuwen
1 van mijn vaste dame (doub)had de mededeling dat de huidige service van 50 naar 60 gaat.Dat lijkt me sterk en eerst nog adverteren met de goedkoopste "straat" van NL. Tot 2016 was het nog 25€ en in 6 jaar tijd verdubbeld; krankzinnig en bezopen. Prostitutie wordt hiermee om zeep geholpen. Dan gewoon naar Duisburg waar je nog voor 30€ pret kan beleven.
is dat geen actie van de dame zelf? Naar mijn idee is het instaptarief nog steeds € 35,001 van mijn vaste dame (doub)had de mededeling dat de huidige service van 50 naar 60 gaat.
standaard bezoek is 40 geworden. reden voor mij om nog maar 1 of 2 x per maand te gaan en de rest in antwerpen uit te geven.
Zaterdagavond nog gezien maar zij gaat altijd op tijd weg rond 2100 max 2200 uur. Ze zat op kamer 13 maar heeft geen vaste kamer.Heeft iemand Dominicaanse Erika nog gezien? Ze had kamer 11/25k13. BVD
Bedankt heren voor het meedenken.Ja die is van katalina, ze zat er afgelopen vrijdag
Nee ..helaas nog niet heb wel weer zin in haar?Joanna nog gezien in de doub.
Ja ik ookNee ..helaas nog niet heb wel weer zin in haar?
Ik ben ook benieuwdVeronica aan het werk deze dagen ? (Geleen 122)
Vandaag rond 1115, maar meestal vroeger.Weet iemand @Paulus misschien, hoe laat Diana, Geleenstraat, normaal gesproken ongeveer begint als ze werkt?