Rickdekoning
Meubelstuk
Ik begin met 40 en als de dame bevalt krijgt ze de volgende keer 50Waarom? Vroeger was het 35 euro voor pijpen en neuken. Nu vragen velen 40 of 50 euro.
Ik denk dat het mensen als jij zijn die de arrogantie hebben veroorzaakt. Met de prijsverhoging heb ik op zich geen problemen, maar ook de service is door de arrogantie veel slechter geworden.
Een dame wil nu 50 euro maar tegelijk wil ze dat je na 20 keer stoten al klaarkomt zodat ze daarna nog 20 mensen zonder pijn kan ontvangen. Ook als je voor een half uur betaalt moet je tegenwoordig snel klaarkomen en binnen 10 minuten opsodemieteren
Wat je nu allemaal schrijft is onzin. Ik word zelf elke keer als ik een dame bezocht heb de volgende keer uitgenodigd, niks mis met mn hygiene of "energie" en van dat ik gierig zou zijn laat ik absoluut nooit iets merken (ik kom voortaan gewoon niet als ze slechte service leveren).
We weten nu allemaal dat je rijk en cool bent, maar 40-50 euro is veel geld voor 20 minuten seks, het is alleen acceptabel als het dan ook echt 15-20 minuten mag duren en de service voldoende is
Als men zo'n simp is dat die 40 euro voor raamdames te weinig geld vindt en ze als godinnen behandelt dan blijven inderdaad de oude dames met hun vaste simp klantjes.
De andere klanten vinden het te duur en komen niet meer, vervolgens krijgen de nieuwe dames geen klanten, dan krijg je wat jij omschrijft.
Beter gewoon geven wat een dame vraagt en niet wanhopig doen
De laatste dame die ik aan mijn lijst vaste dames heb toegevoegd is Mirella.
Recensie - Mirrela (D. Rep), Den Haag, Doubletstraat 25 k4
Was er een paar keer langsgelopen. Achter het raam ziet ze er een beetje nors uit. Echter binnen heel erg sympathiek. Leuke lach leuke babbel, uitstekende service. Ze is niet model mooi maar buurmeisje mooi. Op de kamer veel lekkerder dan achter het raam. Ziet er van dichtbij ook jonger uit...
www.girlsreview.nl
Deze dame geeft uitmuntende service.....ze is gul en heeft een heerlijke persoonlijkheid.
Dat extra tientje dat mijn vaste dames krijgen krijg ik ruimschoots terug.....
Ik behandel ze niet als godinnen maar wel als vriendinnen.....en Mirella krijgt als ze terug is een aardigheidje....gewoon omdat ik een jaar klant ben en ik haar waardeer.
DVP zijn mensen en wel van de vrouwelijke soort....als je aan de relatie werkt wordt de hele ervaring beter voor beiden.