fleur momenteel beschikbaar in de geleen.Welke dames kunnen het beste nemen tussen borsten?
niet gezien tot hedenIs Reina weer aanwezig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenfleur momenteel beschikbaar in de geleen.Welke dames kunnen het beste nemen tussen borsten?
niet gezien tot hedenIs Reina weer aanwezig
Welke adres en kamer zit ze? En hoeveel vraagt ze eromfleur momenteel beschikbaar in de geleen.
niet gezien tot heden
Welke adres en kamer zit ze? En hoeveel vraagt ze erom
Ik dacht dat jullie Raluca van 7k2 bedoelde van de doubletstraat. Die was er in ieder geval 2 weken terug alweer toen het net avond werd was k daar. Laatst was ik weer in de straat en heb een recensie geschrevenNee het is een Roemeense dame met blond haar en een volle kont. Ze zat altijd op doubletstraat 31 k12
dat moet je zelf ff vragen.Welke adres en kamer zit ze? En hoeveel vraagt ze erom
tijden veranderen nou eenmaal. beter wordt het niet. over 2 wk ofzo is het pasen voor de roemeense dames. dan zullen de straten nog rustiger zijn.Ik dacht dat jullie Raluca van 7k2 bedoelde van de doubletstraat. Die was er in ieder geval 2 weken terug alweer toen het net avond werd was k daar. Laatst was ik weer in de straat en heb een recensie geschreven
ik kom al jaren in de geleenstraat en doubletstraat.
Doe met deze info wat je wil maar:
Rond 2020 betaalde je 35 euro voor pijpen en neuken in meerdere standjes (20 minuten) in de doubletstraat, niet alleen bij de latina's, maar ook bij de roemeense en andere blanke dames (ook de zeer aantrekkelijke).
In de geleenstraat was het geloof ik toen al 40-50 euro voor 20 minuten.
Nu wordt er 40€ gevraagd voor 15 minuten en 50€ voor 20 minuten door de roemeneense dames in de doublet vaak met slechte service. Bij de latina's is dat nog wel goed.
Mogelijk komt dit omdat veel klanten zich laten naaien.
Eens ik ook. Betaal de dame meestal extra zodat de service beter is.Ik zou me slecht voelen slechts v 40 euro een dame te bezoeken
Dus ik kan vandaag, de Doublet beer even skippen, zat even met het idee te spelen, om een kijkje te nemen, ik moet immers toch in de buurt zijn.Pff in de doublet geweest zeken 12 vrouwen gezien waar ik ooit eens binnen Ben geweest maar niet een waarbij ik op herhaling wil.....soms als man ben je geil en verlaag je je eisen........ik ben laag gegaan.....maar tjonge.......
Waarom? Vroeger was het 35 euro voor pijpen en neuken. Nu vragen velen 40 of 50 euro.Ik zou me slecht voelen slechts v 40 euro een dame te bezoeken
Wat je nu allemaal schrijft is onzin. Ik word zelf elke keer als ik een dame bezocht heb de volgende keer uitgenodigd, niks mis met mn hygiene of "energie" en van dat ik gierig zou zijn laat ik absoluut nooit iets merken (ik kom voortaan gewoon niet als ze slechte service leveren).JA het blijft mensenwerk, en mannen die negatief of gestresst binnen komen omdat ze weinig geld hebben en bang zijn voor slechte service staan qua energie al 1-0 achter. Tel daarbij op dat een groep van die mannen ook deels ander gedrag of hygiene kunnen hebben, de goede nagelaten, dat zijn ook extra dingen of vooroordelen die tegen die man kan werken...
Als men zo'n simp is dat die 40 euro voor raamdames te weinig geld vindt en ze als godinnen behandelt dan blijven inderdaad de oude dames met hun vaste simp klantjes.Pff in de doublet geweest zeken 12 vrouwen gezien waar ik ooit eens binnen Ben geweest maar niet een waarbij ik op herhaling wil.....soms als man ben je geil en verlaag je je eisen........ik ben laag gegaan.....maar tjonge.......
Oké PaulusSilvana is aanwezig.
Harris even deze link lezen.Waarom? Vroeger was het 35 euro voor pijpen en neuken. Nu vragen velen 40 of 50 euro.
Ik denk dat het mensen als jij zijn die de arrogantie hebben veroorzaakt. Met de prijsverhoging heb ik op zich geen problemen, maar ook de service is door de arrogantie veel slechter geworden.
Een dame wil nu 50 euro maar tegelijk wil ze dat je na 20 keer stoten al klaarkomt zodat ze daarna nog 20 mensen zonder pijn kan ontvangen. Ook als je voor een half uur betaalt moet je tegenwoordig snel klaarkomen en binnen 10 minuten opsodemieteren
Wat je nu allemaal schrijft is onzin. Ik word zelf elke keer als ik een dame bezocht heb de volgende keer uitgenodigd, niks mis met mn hygiene of "energie" en van dat ik gierig zou zijn laat ik absoluut nooit iets merken (ik kom voortaan gewoon niet als ze slechte service leveren).
We weten nu allemaal dat je rijk en cool bent, maar 40-50 euro is veel geld voor 20 minuten seks, het is alleen acceptabel als het dan ook echt 15-20 minuten mag duren en de service voldoende is
Als men zo'n simp is dat die 40 euro voor raamdames te weinig geld vindt en ze als godinnen behandelt dan blijven inderdaad de oude dames met hun vaste simp klantjes.
De andere klanten vinden het te duur en komen niet meer, vervolgens krijgen de nieuwe dames geen klanten, dan krijg je wat jij omschrijft.
Beter gewoon geven wat een dame vraagt en niet wanhopig doen
Vanmiddag niet gezien, haar kamer was donker.Is cristal Doubletstraat 31 k2 nog aanwezig?
ARrogantie? Ik bezoek gewoon geen dames voor dat geld dus ik veroorzaak ook niksWaarom? Vroeger was het 35 euro voor pijpen en neuken. Nu vragen velen 40 of 50 euro.
Ik denk dat het mensen als jij zijn die de arrogantie hebben veroorzaakt. Met de prijsverhoging heb ik op zich geen problemen, maar ook de service is door de arrogantie veel slechter geworden.
Een dame wil nu 50 euro maar tegelijk wil ze dat je na 20 keer stoten al klaarkomt zodat ze daarna nog 20 mensen zonder pijn kan ontvangen. Ook als je voor een half uur betaalt moet je tegenwoordig snel klaarkomen en binnen 10 minuten opsodemieteren
Wat je nu allemaal schrijft is onzin. Ik word zelf elke keer als ik een dame bezocht heb de volgende keer uitgenodigd, niks mis met mn hygiene of "energie" en van dat ik gierig zou zijn laat ik absoluut nooit iets merken (ik kom voortaan gewoon niet als ze slechte service leveren).
We weten nu allemaal dat je rijk en cool bent, maar 40-50 euro is veel geld voor 20 minuten seks, het is alleen acceptabel als het dan ook echt 15-20 minuten mag duren en de service voldoende is
Als men zo'n simp is dat die 40 euro voor raamdames te weinig geld vindt en ze als godinnen behandelt dan blijven inderdaad de oude dames met hun vaste simp klantjes.
De andere klanten vinden het te duur en komen niet meer, vervolgens krijgen de nieuwe dames geen klanten, dan krijg je wat jij omschrijft.
Beter gewoon geven wat een dame vraagt en niet wanhopig doen
Dank u, wat een rare man. Ip bannetje gevenHarris even deze link lezen.
En verder geen aandacht meer besteden aan Frank Kinky, gewoon wat velen al hebben gedaan, op negeren zetten.
betaalde adverteerder accounts op GR?
aldus kan je deze makkelijk negeren en heb je er geen last meer van, en ga ik ervan uit als veel leden deze bepaalde persoon/personen blokkeren/negeren ze het wel duidelijk is dat er wat gaande is. jmowww.girlsreview.nl
Ik ben vanmiddag ook even een rondje Doub wezen doen, het was een stuk beter qua bezetting dan drie weken geleden. Er zijn nog genoeg dames, waar een bordje van € 40,00 voor het raam hangt, en daar zitten ook wat "jonge" meiden bij.