Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat doet ze dus helaas niet
Ja we kunnen niet alles hebben jammer genoeg. Is een beetje t zelfde gevoel wat ik heb bij andere dames die er juist onwijs lekker uitzien dat wel doen maar niet met de service en passie die cristal heeft. Zonde in mijn ogen
Vraagje voor de diehards die vandaag ondanks de storm toch in de straat waren. Was coco (doublet 8a1) aanwezig?

Laatst bewerkt:
Het is een en al ellende?

Wat een idioot. De foto is nep, het kost geen 30 euro, het is niet de goedkoopste straat van NL en de straat was er eerder dan de bewoners dus hoezo "je zal er maar wonen". Dus 4 fuck ups in de opening van het artikel, ik kan de rest niet eens lezen (paywall).

Wat een idioot. De foto is nep, het kost geen 30 euro, het is niet de goedkoopste straat van NL en de straat was er eerder dan de bewoners dus hoezo "je zal er maar wonen". Dus 4 fuck ups in de opening van het artikel, ik kan de rest niet eens lezen (paywall).
Het is ook pure onzin in die bladen. Meer sensatie lezen dan informatief maar ja dat werkt toch in op t volk. Wat beteeft de omwonenden. Ze weten precies waar ze zijn gaan wonen. Dat is hetzelfde als langs een snelweg gaan wonen en zeuren over t geluid

kom op zeg, deze vraag is inmiddels al vier keer gevraagd in twee dagen. Stuur haar anders een appje of bel haar op, telefoonnummer staat gewoon bij haar kinky profiel.
Heb haar een appje gestuurd en geen reactie ontvangen. Mogelijk een oud nummer of wat dan ook vandaar dat ik de vraag hier stel aangezien aangeven of ze er is een kleine moeite is 👍🏽

Heb haar een appje gestuurd en geen reactie ontvangen. Mogelijk een oud nummer of wat dan ook vandaar dat ik de vraag hier stel aangezien aangeven of ze er is een kleine moeite is 👍🏽
niet erg om de vraag te stellen, maar omdat nou vier keer kort achter elkaar te doen, lijkt mij wel een beetje te veel van het goede.

Terug
Bovenaan Onderaan