Dat doet ze dus helaas niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa we kunnen niet alles hebben jammer genoeg. Is een beetje t zelfde gevoel wat ik heb bij andere dames die er juist onwijs lekker uitzien dat wel doen maar niet met de service en passie die cristal heeft. Zonde in mijn ogenDat doet ze dus helaas niet
Zingend naar buiten zeker jij?zit hoor in torengebouw rotterdam gaat heer al tekeer gebouw beweegt lekker
Voor het zingen de toren uit.Zingend naar buiten zeker jij?
Wat een idioot. De foto is nep, het kost geen 30 euro, het is niet de goedkoopste straat van NL en de straat was er eerder dan de bewoners dus hoezo "je zal er maar wonen". Dus 4 fuck ups in de opening van het artikel, ik kan de rest niet eens lezen (paywall).Het is een en al ellende?
Kunnen we eigenlijk nog wel spreken van dames van plezier? Het is een en al ellende wat de klok slaat
Je zal d’r maar wonen, in de omgeving van de goedkoopste prostitutiestraat van Nederland. De Doublet. Hier kun je voor 30 euro aan je gerief komen. Het is een steenpuist op de huid van de stad. Altijd al geweest.www.ad.nl
Het is ook pure onzin in die bladen. Meer sensatie lezen dan informatief maar ja dat werkt toch in op t volk. Wat beteeft de omwonenden. Ze weten precies waar ze zijn gaan wonen. Dat is hetzelfde als langs een snelweg gaan wonen en zeuren over t geluidWat een idioot. De foto is nep, het kost geen 30 euro, het is niet de goedkoopste straat van NL en de straat was er eerder dan de bewoners dus hoezo "je zal er maar wonen". Dus 4 fuck ups in de opening van het artikel, ik kan de rest niet eens lezen (paywall).
Volgens mij zag ik deze Sara op de Ruysdael kade in Amsterdam afgelopen woensdagSara met bril van 45k1?
Dat klopt ! Is ze naar toe gegaan ,dacht eerst dat ze terug was naar Den Haag.Volgens mij zag ik deze Sara op de Ruysdael kade in Amsterdam afgelopen woensdag
kom op zeg, deze vraag is inmiddels al vier keer gevraagd in twee dagen. Stuur haar anders een appje of bel haar op, telefoonnummer staat gewoon bij haar kinky profiel.Coco (doublet 8a1) nog gezien?
Heb haar een appje gestuurd en geen reactie ontvangen. Mogelijk een oud nummer of wat dan ook vandaar dat ik de vraag hier stel aangezien aangeven of ze er is een kleine moeite iskom op zeg, deze vraag is inmiddels al vier keer gevraagd in twee dagen. Stuur haar anders een appje of bel haar op, telefoonnummer staat gewoon bij haar kinky profiel.
niet erg om de vraag te stellen, maar omdat nou vier keer kort achter elkaar te doen, lijkt mij wel een beetje te veel van het goede.Heb haar een appje gestuurd en geen reactie ontvangen. Mogelijk een oud nummer of wat dan ook vandaar dat ik de vraag hier stel aangezien aangeven of ze er is een kleine moeite is
ik heb haar ook gezien broeder leuk gezichtje heeft ze overigens heb ik van een andere broeder gehoord dat er iets mis is met haar borsten en daarom die niet laat zien weet niet of het waar isNog niet bekend wie de dame met de strakke witte jurk is op (ik meen 7K1)
Slank met grote borsten.