Voormalig lid 30552
Newbie
Als de prestatie en presentatie goed is,maakt dat ook niet uit. Bedankt voor je reactie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa wilde aankomende vrijdag even gaan wandelen. Maar wil het een beetje open laten. Afgelopen paar jaar niet gewandeld dus even kijken wat er allemaal staat en spontaan een bezoekje doen misschienOp kinky heet ze Ariana en er staat dat ze van 11.00-22.00uur werkt. Je kan dan ook een afspraak maken.
Vandaar. Ik miste haar al dinsdag.Diana is er deze week niet.
Ik weet niet of ze er is maar weet wel dat ze maandag weer ff weg is. Voor hoelang weet ik niet.Ik vermoed dat het redelijk rustig zal zijn in de straten vandaag.
Mocht iemand Crystal van de 31 passage nog spotten hoor ik het graag. (Doubletstraat)
je hebt er wel een goede dag voor uit gekozen Ted, je kan ook even met je broek naar beneden buiten gaat staan, er zijn namelijk aardig wat rukwinden momenteel in de kustprovincies.Dan ga ik zo toch maar ff die kant op denk ik. Thanks
Oh ik dacht dat het ergste al voorbij was, maar dat moet dus nog komen.Ik wacht wel ff tot vanavond denk.. Woon niet echt in de buurt van de Doublet.
Hmm zie op de weer app dat het alleen maar erger wordt.
Zodra haar portomonee aan anorexia begint te lijden, zien we haar vast wel weer terug .....Hoe kan het dat ze zo lang weg blijft genoeg verdient
Jais Monica Doubletstraat 23 vandaag aanwezig ?
31k2 is bezet door die jonge dame met zwart haar, is dat Crystal?Ik vermoed dat het redelijk rustig zal zijn in de straten vandaag.
Mocht iemand Crystal van de 31 passage nog spotten hoor ik het graag. (Doubletstraat)
Nou, zet hem op Ted, zo te merken ben je geilyes!
Die gaat vanavond uit
Ja cristal doet dat wel met je. Als ze zou tongzoenen en pijpen zonder misschien (voor mij) de beste dame van de straatNou, zet hem op Ted, zo te merken ben je geil