Vandaag aanwezig.Nog geen melding gezien van Alex. Ze is er niet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag aanwezig.Nog geen melding gezien van Alex. Ze is er niet?
Ik wandel al 30 jaar en heb bij de ramen nooit apart voor neffen betaald hoorLikken zit normaal gesproken niet in de prijs ......
Ze heeft gisteren overdag gewoon gewerkt en vandaag is ze er ook. Of ze ook 's-avonds werkt weet ik niet.Gister gelijk naar haar toe gegaan. Ze werkt niet (meer) in het weekend. Van Ma-vr van ca. 10.30- 21.30, ja deze kleine rondborstigedame maakt lange dagen, maar is altijd fit
het lijkt mij met dat warme weer niet zo fris, om een hoerenkut te likken, zal vast wel een niet zo fris luchtje aan zitten.Ik wandel al 30 jaar en heb bij de ramen nooit apart voor neffen betaald hoor
Welk meisje heeft goede airconditioning in haar kamer? Ik wil graag minimaal 30 minuten doen, maar zonder airconditioning is het een hel.
Ik kom voor mijn eige genot dus ga niet in betaalde tijd liggen beffen....eerder baffen om de kont al glibberig te maken om daarna lekker te neuken....soms wel miruna op de geleenstraat wel lekker likken....wat heeft zij een glad poesje....heerlijk maar met dit warm weer zo naar het strand....het lijkt mij met dat warme weer niet zo fris, om een hoerenkut te likken, zal vast wel een niet zo fris luchtje aan zitten.
Daar is het beter toeven dan in de ondeugende straatjes.maar met dit warm weer zo naar het strand....
Ik snap dat niet Ted, hebben ze dan niks anders te doen ?Echt he..
Ik zag in het verleden altijd een lange gozer met blauwe bondkraagjas en z'n kleine maatje met kalend hoofd..
Die liepen er werkelijk altijd!!
Een week of wat geleden liep ik langs (langs ja!!) de Geleenstraat en daar liepen ze ook!!!
Dit oud kereltje is ook vaak op de fiets..doet boodschappen voor de dames. Ik denk dat ze hem daarvoor een keer aftrekken.Neuken zal niet meer lukken.Ook niet als hij een halve liter oraljelly zuiptkleine maatje met kalend hoofd..
Als de uitkering gestort is zullen ze wellicht een poging wagen. Alhoewel de meeste dames niet heel erg gechameerd van ze zijn (wat ik tot nu gehoord heb dan).Ik snap dat niet Ted, hebben ze dan niks anders te doen ?
je bent toch zielig om als dagbesteding de hele dag in de hoerenstraat te lopen. En neuken doen ze denk al lang niet meer.
De meeste meiden moeten niks van ze hebben, dat is mij ook wel duidelijk.Als de uitkering gestort is zullen ze wellicht een poging wagen. Alhoewel de meeste dames niet heel erg gechameerd van ze zijn (wat ik tot nu gehoord heb dan).
Een tijdje geleden, zag ik ook zo'n oud mannetje naast zijn fiets lopen in de Geleenstraat.Ze doen in ieder geval geen vlieg kwaad, dus leven en laten leven..
Zo oud zijn ze trouwens niet hoor..
Dames wassen zich waar je bij staat, velen hebben airco of coolsystem en anders doe je dat als het minder warm is, alsof neuken nu dan zo lekker is qua aktie en zwetenhet lijkt mij met dat warme weer niet zo fris, om een hoerenkut te likken, zal vast wel een niet zo fris luchtje aan zitten.
je hebt het toch niet over Paulus?Dan hebben we het over verschillende mannen...die ik bedoel is rond de 70 jaar kaal,brilletje op en vaak op zijn fietsje.