Johnny Walk
Meubelstuk
JazekerIemand Sisi uit de Hunze al weer eens gespot recent?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJazekerIemand Sisi uit de Hunze al weer eens gespot recent?
Op de vertrouwde plek gewoon?Jazeker
Al een aantal maanden niet gezienHoi heren is er iemand die Kayla van de doubletstraat heb gezien? Ze is te herkennen aan der grote kont en meestal staat ze met de kont naar het raam toe ik weet dat ze savonds werkt en geen vaste dagen heb maar ik hoor het graag dankjewel alvast ik ga vrijdag en zaterdag na een lange tijd weer is een kijkje nemen in de doubletstraat ben benieuwd
Romina van Hunsestraat 49 k3 is weer terug.
Er zijn wel meer personen die rondlopen zonder ergens naar binnen te gaanDus volgens jou loopt die man daar zomaar met z'n rollator, voor de lol? Gaat die passages in en uit langs de ramen omdat hij verdwaald is? Hij was wel degelijk de dames aan het checken.
Die man kwam om naar de hoeren te gaan, anders wandel je niet rond in de Doublet, jezus. Moet dan álles een discussie zijn?Er zijn wel meer personen die rondlopen zonder ergens naar binnen te gaan
Ik moest even lachen om de dubbele ontkenning, maar ga hem niet intikken.Ik neem nooit geen kostbaarheden mee, het is toch een beetje een soort van achterstandswijkje.
Gevonden! Op 21 k3 zat vanmiddag een heerlijke lolita uit Roemenie. Naam ben ik helaas vergeten en ik kan geen recensies vinden op deze kamer (zoekfunctie werkt niet op korte termen). Weet iemand dit misschien? Smal gebouwd meisje, slank en zeer fraaie, in verhouding tot het kleine lichaam, grote mooie borsten.Wat/wie zijn de lolita's tegenwoordig in de Doublet?
waar je haar kunt vinden, Diana?Ben eerder al bij Diana geweest. Dat viel voor mij zeker onder de noemer 'GFE'. Nu zou ik graag wat meer dames leren kennen, die dat soort dates aanbieden
Volgens mij heet ze Ella (of Emma)…Gevonden! Op 21 k3 zat vanmiddag een heerlijke lolita uit Roemenie. Naam ben ik helaas vergeten en ik kan geen recensies vinden op deze kamer (zoekfunctie werkt niet op korte termen). Weet iemand dit misschien? Smal gebouwd meisje, slank en zeer fraaie, in verhouding tot het kleine lichaam, grote mooie borsten.
Diana en alina in de doubletstraat zijn 2 toppertjes (zusjes)Zijn de straten van Den Haag momenteel nog interessant voor liefhebbers van grote borsten? En dan onder de 45 jaar.
volgens mij heb ik haar ook gezien een kleintje met blond haar en grote tietjes is dit de kamer waar soms ook die Roxanne staat die broeder @Doublethopper graag pompt?Volgens mij heet ze Ella (of Emma)…
Dat zal zo zijn Paulus, ik was ook een beetje vertwijfeld, dacht dat ik ook wel af en toe op zondag ging. Gr VoorburgAfgelopen weekend werkte ze nog wel, misschien stopt ze daarmee.
Ze is waarschijnlijk pas net nieuw dan, ik zie dat er net een topic over haar geopend is: https://www.girlsreview.nl/threads/ella-roe-den-haag-doublestraat-21k3.30670/Volgens mij heet ze Ella (of Emma)…