Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, zojuist was de kamer onbezetIs mevrouw teresa al gespot op Nr. 33..??
Heren..is Vicky al terug @doubletstraat.Of een van de zusjes naast haar?
Alvast bedankt!
Vicky is terug.Heren..is Vicky al terug @doubletstraat.Of een van de zusjes naast haar?
Alvast bedankt!
Ik heb haar al paar uurtjes gezien dit weekend was weer gezelligVicky is terug.
De veertiende keer dat deze vraag gesteld wordt.heren weten jullie toevallig of suzan uit geleen jaartje of 50 nog actief is in de straat
Kan je dan voortaan van te voren aan Vicky vertellen hoe lang je gaat blijven zodat ze een goede planning kan maken met haar andere liefhebbers zodat wij niet voor Jan Lul staan te wachtenIk heb haar al paar uurtjes gezien dit weekend was weer gezellig
Ze staat niet in de straat momenteelClaudia doubie de pijpkoningin al weer aanwezig ? Zie dat de apps nu wel binnekomt alleen reageert niet.
Bedankt modjomaster!!als je Irina op 5K1 bedoelet en Emma zusjes van Irina op 5K2 kamer boven ja die zijn er wel broeder @jam
ik weet wat je bedoeltKan je dan voortaan van te voren aan Vicky vertellen hoe lang je gaat blijven zodat ze een goede planning kan maken met haar andere liefhebbers zodat wij niet voor Jan Lul staan te wachten
Bedankt manVicky is terug.
Ik ben gisteren geweest want zaterdag had ze het druk en geen tijdKan je dan voortaan van te voren aan Vicky vertellen hoe lang je gaat blijven zodat ze een goede planning kan maken met haar andere liefhebbers zodat wij niet voor Jan Lul staan te wachten
Dat heb ik gemerktIk ben gisteren geweest want zaterdag had ze het druk en geen tijd
Je bedoeld toch niet Lori met haar scheve neus op Doublet 4 ?Vandaag ff gekeken in beide straten, maar was niet veel. Lori mag wel uitkijken dat ik der kutje niet kaal lik. Want als ik die vers de straat in zie lopen lik ik der. Wat een modelletje zeg.
Nee, denk het niet. Mooi petite klein Roemeens poppetje met zwart haar en slank.Je bedoeld toch niet Lori met haar scheve neus op Doublet 4 ?
Ik heb haar naambordje wel gezien gisterIs die Sandra xxx Doubletstraat 29k2 al weer terug,ik lees er weinig over.
dat is wel een hele vage omschrijvingWeet iemand de naam van het meisje dat op zondagmiddag in de omgeving van kamer 20a tot 26a stond, ongeveer 35 jaar oud, 165cm-170cm, niet te lang blond, beetje krullend haar, cupmaat B , zwart ondergoed en zwarte kousen?