De meeste Roemeense dames die werkzaam zijn in Den Haag zijn wel bijna allemaal hetzelfde qua gedrag en hebben bijna allemaal 1 kilo make up op hun gezicht en opgespoten lippen, en sommigen zitten dan ook onder de tattoos, ik vind dat persoonlijk echt niks man.
En ze komen hier in NL met een superieure houding achter de ramen staan, dan denk ik ook doe aub normaal, want je stelt niks voor en je komt uit een arm land en zo goed zie je er niet uit en je staat je lichaam hier te verkopen, dus je bent geen haar beter.
Ik heb meer dan 25 dames ontdekt op social media die werkzaam zijn in Doublet en Geleen, en ze zijn gewoon allemaal hetzelfde zo wat (materialistisch, veel make-up, opgespoten lippen, tattoos, proberen een luxe leefstijl te leiden) De meeste dames hebben ook al kinderen en zelfs een vriend of zijn getrouwd. Ik heb nu toch een beter beeld gekregen van de dames als je ziet hoe ze zich gedragen op social media. Nu begrijp ik wel dat met de meeste Roemeense dames de seks passieloos is en op een automatische piloot. En ook waarom ze niet iets hebben met donkere mensen, want de omgeving waar zij vandaan komen zie je helemaal geen donkere mensen. Dus snap ik nu waarom ik door sommige Roemeense dames wordt geweigerd.
De meeste type dames die werkzaam zijn in Geleen/Doubletstraat zijn gewoon van laag niveau.
En die Gabriella op nr 7 is ook een gypsy dat had ik niet verwacht, maar zo noemt ze haarzelf op social media.
Ik ben klaar met het bezoeken van Roemeense dames, dankzij hun social media heb ik gewoon een beter beeld gekregen van hoe ze zijn.