Hoe bedoel je het is mijn mening en niet hetzelfde als de waarheid?
Ik snap dat je misschien de dames wilt verdedigen omdat je in de Geleenstraat werkt, maar wat ik zeg over de meeste Roemeense die werkzaam zijn in Den Haag dat ze veel make up op hebben en opgespoten lippen hebben en een arrogante houding hebben dat is 'geen mening' dat is gewoon een 'feit'. Dit zeggen toch meerdere leden hier op het forum en die het met mij eens zijn.
En hoe ze zich gedragen op social media komt ook echt overeen als je ze ziet achter de ramen. Niet allemaal maar ik heb het over de dames die wel zo zijn (voor de duidelijkheid).
En ik weet uit welke steden de dames vandaan komen en dat zijn plekken waar je helemaal geen donkere mensen ziet. En de meeste mannen/jongens die daar wonen zien er ook bijna allemaal hetzelfde uit, baardje, geëpileerde wenkbrauwen, strakke broeken (hoogwater dat je de kuiten ziet), tattoo's, ik zie dat het merk Dsquared2 daar veel word gedragen. Beetje een gay uiterlijk maar dat is mijn mening. En dat is waarschijnlijk voor sommige Roemeense dames die in Den Haag werkzaam zijn meer hun voorkeur. En donkere mannen/jongens in NL zien er gewoon heel anders uit vergeleken met de mannen/jongens die daar wonen en misschien zijn daarom donkere mannen/jongens voor sommigen niet hun voorkeur en hebben ze er niets mee
en dit hoeft niet perse racistisch te zijn. En dat is misschien de reden dat ik door sommige Roemeense dames wordt geweigerd, tja het zij zo. Ik weet toch dat ik veel beter kan krijgen dan de dames die in de straten werkzaam zijn.
En sommige dames weigeren je ook op een hele arrogante manier of doen alsof ze jou niet zien en als je voorbij loopt en ze zien jou dan trekken ze opeens een arrogante blik en dat vind ik heel erg beledigend. Dus wie is er nou verkeerd bezig de raamdame of ik? Arrogantie is iets waar ik echt een hekel aan hebt en geeft echt aanstoot bij mensen en is gewoon een hele slechte eigenschap.
De omgeving waar je woont of bent opgegroeid kan ook veel invloed hebben op wat voor type mannen/vrouwen je valt. In Rotterdam bijvoorbeeld daar lopen heel veel blanke dames met negers rond en vallen ze op donkere mannen/jongens en niet alleen Nederlanders maar ook dames uit het Midden-Oosten vallen daar op negers, omdat er in Rotterdam gewoon heel veel negers wonen. Dus de omgeving kan ook veel invloed hebben op wie je valt.
En ik weet niet precies welke berichten dat waren over dat trollen, maar je betrok in ieder geval Amsterdam er weer bij en begon onnodig rare dingen te zeggen, en kijk 1 keer vind ik niet zo erg maar als je het meerdere keren doet en dan ook steeds bij mij en ik heb jou nooit wat aangedaan, ja dan gaat het wel irriteren.