Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZag inderdaad vandaag een grote ster in de ruit van dat raam.Dat was 23 k4.
Niet meer spugen Ted, ze is nog steeds boos op jeGedeeltelijk met je eens.. maar fysiek geweld is geen optie.
Ik heb ook wel eens op een raam gespuugd, of de deur zo hard dichtgegooid dat hij bijna uit het kozijn viel, maar slaan ga ik echt nooit doen.
O en dat kan dan een reden zijn om een ruit in te slaan en meerdere meiden af te tuigen? Jij bent niet echt goed in je hoofdJe weet natuurlijk niet wat er gebeurd is, de dames zijn ook geen heilige.
Gelukkig kunnen de meeste wandelaars hun emoties in bedwang houden.O en dat kan dan een reden zijn om een ruit in te slaan en meerdere meiden af te tuigen? Jij bent niet echt goed in je hoofd
Er gaat een verhaal de ronde dat er ooit een klant zo boos was vanwege de slechte service bij TMM Karima, dat hij haar raam uit woede in sloeg. Althans dat heb ik hier ooit gelezen,Gelukkig kunnen de meeste wandelaars hun emoties in bedwang houden.
Nog geen kennis mee gemaakt.Weet iemand wie de nieuwe dame is op 23k8 geleen? Barbie achtige look bulgaars botox lippen en zwart haar werkt een aantal weken .... jij eventueel? @Paulus2
Weet iemand wie de nieuwe dame is op 23k8 geleen? Barbie achtige look bulgaars botox lippen en zwart haar werkt een aantal weken .... jij eventueel? @Paulus2
Maar Karina staat toch meestal op 51k3? Ik heb nooit verwacht dat ze TMM isEr gaat een verhaal de ronde dat er ooit een klant zo boos was vanwege de slechte service bij TMM Karima, dat hij haar raam uit woede in sloeg. Althans dat heb ik hier ooit gelezen,
Er staat Karima. Dat is niet Karina hunsestraat 51 k3Maar Karina staat toch meestal op 51k3? Ik heb nooit verwacht dat ze TMM is
het gaat inderdaad om Karima, is/was werkzaam in de Doubletstraat.Er staat Karima. Dat is niet Karina hunsestraat 51 k3