Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs me nooit speciaal opgevallen. Het is wel een tijd geleden dat ik haar nog bezocht heb.Ik heb al een paar keer gelezen dat de bekende rijpe Manuela uit de Doubletstraat extra aandacht geeft aan de ballen. Zij er wandelaars die dit kunnen beamen en toelichten? Bedankt alvast!
Jammer, het bericht las ik in een paar recenties. Dank voor reaktieIs me nooit speciaal opgevallen. Het is wel een tijd geleden dat ik haar nog bezocht heb.
misschien dat je beter deze vraag kan stellen in de recensietopic van Manuela.Jammer, het bericht las ik in een paar recenties. Dank voor reaktie
Goed idee Inmiddels gedaanmisschien dat je beter deze vraag kan stellen in de recensietopic van Manuela.
Helaas niet broederNog steeds niemand de Hongaarse Szilvia gespot in de ochtend of vroege middag in de Doublet op 8k7? (Of ergens anders)
No go! Die DvP gaat dan maar lekker in Amsterdam werken.Na de geüpdate regels maar in de lokale draad gepost ipv in de topic van Sabrina 110p k1. Haar prijslijst was toen ik er naar vroeg:
50€ pmc volgens mij met 20 minuten? Tot zover normaal!
50€ pzc extra
50€ in mond klaarkomen
En dit alles in 20 minuten. "excludes fuck" zei ze, met was:
50€ en dan kreeg je er 10 minuten bij voor een totale schade van 200€ 30 minuten als ik ervoor was gegaan.
Ik vroeg me de ervaringen van medewandelaars af hoe het zit.
Wel neeee alleen bij mij is primaEn jij denkt dat ze 20x per dag nat worden?
Raar smaakje he, dat glijmiddel.
Een half uur!? Neejoh.Kan ook niet anders, want ik denk dat er maar heel weinig zijn die echt opgewonden raken tijdens hun werk.. heeel weinig.
Een vrouw nat krijgen kost wel een half uurtje, en dan zitten de meeste al lang weer thuis op de bank.
Ja idd en de gemiddelde lengte .16 cmGemiddelde duur van geslachtsgemeenschap is 5,4 minuten.. Dan is een vrouw nog stoffig daar beneden hoor.
Bron: https://www.allesoverseks.be/hoe-lang-duurt-een-gemiddelde-vrijpartij
Ik denk dat je 2 zaken door elkaar haalt hier. Hoop ik tenminste.Gemiddelde duur van geslachtsgemeenschap is 5,4 minuten.. Dan is een vrouw nog stoffig daar beneden hoor.
Bron: https://www.allesoverseks.be/hoe-lang-duurt-een-gemiddelde-vrijpartij
Je snapt wat ik bedoel met vrijwillig. Een dame waar je een date mee hebt of naar huis meebrengt en voor jou komt is anders dan een prostituee waar je voor betaalt en die nagenoeg beschikbaar is voor het hele publiek zo'n beetje.Ik heb nooit vrijwillige seks gehad, alleen gedwongen
En misschien zijn er enkele dames die een pipetje gebruiken, maar de meesten gebruiken gewoon glijmiddel hoor.
Je moet er wel wat voor doen. Ik verschillende dames uit de straat die wel lekker nat worden maar dat ligt ook aan de persoon met wie ze zijn en of ze zich op hun gemak voelen bij deze persoon. Ik weet van de dames dat niet iedereen hun kan bevredigen en sommige laten het niet toe omdat de hygiëne van de man niet goed isJe snapt wat ik bedoel met vrijwillig. Een dame waar je een date mee hebt of naar huis meebrengt en voor jou komt is anders dan een prostituee waar je voor betaalt en die nagenoeg beschikbaar is voor het hele publiek zo'n beetje.
Pipetje of glijmiddel maakt niet uit, gaat erom dat ze niet zo makkelijk kletsnat worden uit zichzelf.
En welke dames zijn dat dan?Je moet er wel wat voor doen. Ik verschillende dames uit de straat die wel lekker nat worden maar dat ligt ook aan de persoon met wie ze zijn en of ze zich op hun gemak voelen bij deze persoon. Ik weet van de dames dat niet iedereen hun kan bevredigen en sommige laten het niet toe omdat de hygiëne van de man niet goed is
DoraEn welke dames zijn dat dan?