Allemaal aanwezig.Beste medewandelaars,
Wie van de dames Wendy, Sonja of Angel zijn er vandaag? Dank alvast!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAllemaal aanwezig.Beste medewandelaars,
Wie van de dames Wendy, Sonja of Angel zijn er vandaag? Dank alvast!
Dank je wel Paulus!Allemaal aanwezig.
Alina van Geleenstraat 110 k2 komt woensdag weer, het tijdelijke kamernr geef ik nog door.
Spreek je uit ervaring?Editha, een topper die lang geleden in de Hunsestraat 4 werkte is vandaag in de Geleenstraat 110p k6.
Een aanradertje dus.Ze kon geweldig deepthroaten.
Daar kan ik me weinig van herinneren, behalve dat het uitstekend was.Een aanradertje dus.
Hoe ziet ze eruit? Of wil je een review schrijven van je ervaringen uit het verleden?
Was zij er overdag of in den avond? Thx vast broeder!Zaterdag gezien
dramaGROOT NIEUWS!!!!
Ik heb haar echt al lang niet gezien. Is ze er nooit in de avond meer?Ik heb Teresa vandaag gezien, eind vd middag.
Hoezo uitbuiten? Ik geef toe, het is niet duur, maar de dames houden heus wel voldoende geld aan over hoor. We moeten echt niet gaan denken dat de dames zielig zijn.Goed dat het uitbuiten van meiden stopt met 25 euro sex, zou me als man de ogen uit mijn kop schamen
Vandaag op 100 b2. Nu herinner ik me dat iemand onlangs vroeg wie daar stond, maar had haar toen niet herkend.Editha, een topper die lang geleden in de Hunsestraat 4 werkte is vandaag in de Geleenstraat 110p k6.
Ze heeft me laten weten dat ze donderdag weer begint.Alina van Geleenstraat 110 k2 komt woensdag weer, het tijdelijke kamernr geef ik nog door.
Hoezo uitbuiten? Ik geef toe, het is niet duur, maar de dames houden heus wel voldoende geld aan over hoor. We moeten echt niet gaan denken dat de dames zielig zij
Is dat zo,dat zij genoeg geld overhouden of suggereer jij dat? Wat de gemiddelde dvp overhoud is misschien wel 5x meer dan zij zou verdienen in haar eigen land.Hoezo uitbuiten? Ik geef toe, het is niet duur, maar de dames houden heus wel voldoende geld aan over hoor. We moeten echt niet gaan denken dat de dames zielig zijn.
Er werken genoeg zelfstandige dames vanaf de 25 euro tijdperk tot en met nu. Als ze echt niets verdienden dan waren ze allang verkast of ze werkten elders zoals in de Geleenstraat waar ze 50 euro kunnen vragen.Is dat zo,dat zij genoeg geld overhouden of suggereer jij dat? Wat de gemiddelde dvp overhoud is misschien wel 5x meer dan zij zou verdienen in haar eigen land.
Zou Naomi gestopt zijn?Weet iemand of Naomi van de Geleenstraat vandaag werkt?
Net hoe jij het bekijkt. Ook dvp hebben inflatie of gaat u jaren werken voor het zelfde maand salaris?Er werken genoeg zelfstandige dames vanaf de 25 euro tijdperk tot en met nu. Als ze echt niets verdienden dan waren ze allang verkast of ze werkten elders zoals in de Geleenstraat waar ze 50 euro kunnen vragen.
Je hebt verschillende verdienmodellen en in dit geval is het massa = kassa !