Ik had haar ook bezocht tijdens haar carrière in de doubletstraat. Dat waren fijne tijden in de doublet. Lekker Beatrix neuken voor slechts 25 euries
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik schrok even van de week, zelfs de oude Yvonne op Doublet 29 vroeg al € 50,00 euro.precies broeder @Engie dat waren nog eens gouden tijden lekkerr
Ze proberen het allemaal gewoon. Genoeg gekken die al te maar graag 50 euro willen betalen.ik schrok even van de week, zelfs de oude Yvonne op Doublet 29 vroeg al € 50,00 euro.
Het gaat de verkeerde kant op, in de Doublet.
Ik was er rond 18:00 en er stonden niet veel dames, bovendien wilde ik naar huis en mijn parkeertijd raakte bijna op. Dus ik vroeg wat ze wilde hebben, ze hield vijf vingers om hoog. Voor € 50,00 is er wel wat beter te vinden dan Yvonne, dus ik ben maar doorgelopen. Achteraf zag ik dat er een bordje stond met € 50,00 aan het raam.Ze proberen het allemaal gewoon. Genoeg gekken die al te maar graag 50 euro willen betalen.
Als de dame knap is en de service goed is dan vind ik het prima. Helaas is dat niet zo in de doubletstraat
Hoop het niet. Dan sla ik de doubletstraat wel over.Kwestie van tijd, dan is €50 de standaard en iedereen eraan gewend.
Genoeg pret te vinden voor 50 euries in de geleen of hunsestraat.Tja voor € 50 mag je ook niet te veel verwachten, zeker niet op de Geleen en of Hunsestraat.
Dus helemaal met @Ted eens
Dan liever € 50,00 in de Geleen dan in de Doub.Genoeg pret te vinden voor 50 euries in de geleen of hunsestraat.
Die zal binnen niet te lange tijd ook duurder gaan worden gok ik.Genoeg pret te vinden voor 50 euries in de geleen of hunsestraat.
Eigenlijk zijn alle wandelstraten max 50 euro behalve op de wallen. Ik verwacht niet dat Geleen meer dan 50 euro gaat vragen.Die zal binnen niet te lange tijd ook duurder gaan worden gok ik.
Weet je wat het is. Ted. De laatste paar keer dat ik in de Doublet bent geweest, had ik er niet zo'n goed gevoel over, De service was niet heel slecht maar ook niet zo goed dat het mij bij is gebleven.Die zal binnen niet te lange tijd ook duurder gaan worden gok ik.
De shemale is Iva, zie hieronder, dan zie je gelijk haar body.Tja voor € 50 mag je ook niet te veel verwachten, zeker niet op de Geleen en of Hunsestraat.
Dus helemaal met @Ted eens
Ben trouwens op moment in de Hunsestraat. Erg weinig te doen, misschien nog te vroeg, wisselen van de dames? Denk een 10 % bezetting?
Rosé pand heeft rolluiken dicht..
Trouwens tegenover zit in pand 2 helemaal rechts als je er voor staat een shemale Eva. Mooie tengere bouw, draagt een trainingspak, dus haar body zie je niet echt, lang zwart haar, iemand ervaring met haar?
Ik heb Layla een aantal keer bezocht.Heeft er iemand ervaring met Layla, Geleen nr 100 boven? Kan nergens iets vinden op het forum over haar.
Ik weet niet waarom daar Beatrix staat. Ik dacht dat ze Beatrice heette, maar kan me vergissen.@Paulus2
Recensie - Beatrix (Croatie), Den Haag, Hunsestraat (R. passage) 37 k13
Nou mannen, dat was mij het avondje wel! Wederom naar de geleen/doublet voor heel specifiek RuRu of die Turkse dame op doublet. Omdat het regende leek het mij wel een goed idee om voor 1 uur te parkeren in de Geleen regio. Eerst rondje geleen, geen RuRu. Ik had sterk de indruk dat ze (nog) niet...www.girlsreview.nl
Waarom staat er hier Beatrix?
En wie weet wie er staat op 5 k2 Doubletstraat? Zij vraagt €50,00 en heb extra's gevraagd maar ze vraagt te veel.
kom op man, hoe eens even op met van die rare vragen.Welke dame heeft de mooiste dikke billen op de doublet tegenwoordig?
Zaterdag gezienHeeft iemand nog teresa gezien..??
Nr 33-1
Denk "Spaanse" Sandra. Als je echt van dik dik gigantisch houd jenny of katalinaWelke dame heeft de mooiste dikke billen op de doublet tegenwoordig?
nou ik ben wel geïnteresseerd in dikke billenkom op man, hoe eens even op met van die rare vragen.
Angel net gespotBeste medewandelaars,
Wie van de dames Wendy, Sonja of Angel zijn er vandaag? Dank alvast!