Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het verleden wel uitzonderingen meegemaakt, dus Roemeense dames die wel goed waren en leuk in de omgang. Helaas de laatste paar keer verkeerd gegokt, Ik weet dat er best een aantal goede dames te vinden zijn in de Doublet en Geleen, maar heb ook gewoon geen zin meer in het standaard 15 min snel snel pijpen met condoom en neuken bezoekje. Ik ben erop uitgekeken.
Privé heb ik momenteel gewoon veel betere ervaringen mee., daar heb ik nog wel voldoening van.
Ieder z'n ding toch?

Begrijp me niet verkeerd de Roemeense dames zien er geil uit met hun opgespoten lippen en strakke lichamen, maar ze verraden zichzelf altijd mat dat arrogant blikje. Dan weet je gelijk dat het twee keer niks wordt
Dat is ook mijn ervaring, hoewel ik dat wel mee vind vallen met dat er geil uit zien, ik vind ze nep,

In het verleden wel uitzonderingen meegemaakt, dus Roemeense dames die wel goed waren en leuk in de omgang. Helaas de laatste paar keer verkeerd gegokt, Ik weet dat er best een aantal goede dames te vinden zijn in de Doublet en Geleen, maar heb ook gewoon geen zin meer in het standaard 15 min snel snel pijpen met condoom en neuken bezoekje. Ik ben erop uitgekeken.
Privé heb ik momenteel gewoon veel betere ervaringen mee., daar heb ik nog wel voldoening van.
Ieder z'n ding toch?
Beide hebben hun voor en nadelen. Voor een snelle wip ga ik altijd naar een van mijn vaste raamdames. Als ik zin heb in een lange sessie (1 uur of langer) met alles erop en eraan dan bezoek liever een privédame. Heb ook opgemerkt dat langzamerhand is mijn kring van vastedames waarvan ik op bezoek ga kleiner geworden. Momenteel ben ik alleen te vinden bij 3 raamdames en 3 privedames. Daardoor weet ik dat ik altijd een topservice zal krijgen

Terug
Bovenaan Onderaan