Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is ook mijn ervaring, hoewel ik dat wel mee vind vallen met dat er geil uit zien, ik vind ze nep,Begrijp me niet verkeerd de Roemeense dames zien er geil uit met hun opgespoten lippen en strakke lichamen, maar ze verraden zichzelf altijd mat dat arrogant blikje. Dan weet je gelijk dat het twee keer niks wordt
Beide hebben hun voor en nadelen. Voor een snelle wip ga ik altijd naar een van mijn vaste raamdames. Als ik zin heb in een lange sessie (1 uur of langer) met alles erop en eraan dan bezoek liever een privédame. Heb ook opgemerkt dat langzamerhand is mijn kring van vastedames waarvan ik op bezoek ga kleiner geworden. Momenteel ben ik alleen te vinden bij 3 raamdames en 3 privedames. Daardoor weet ik dat ik altijd een topservice zal krijgenIn het verleden wel uitzonderingen meegemaakt, dus Roemeense dames die wel goed waren en leuk in de omgang. Helaas de laatste paar keer verkeerd gegokt, Ik weet dat er best een aantal goede dames te vinden zijn in de Doublet en Geleen, maar heb ook gewoon geen zin meer in het standaard 15 min snel snel pijpen met condoom en neuken bezoekje. Ik ben erop uitgekeken.
Privé heb ik momenteel gewoon veel betere ervaringen mee., daar heb ik nog wel voldoening van.
Ieder z'n ding toch?
Irina die slaapt daar, zij is er elke dag. Altijd als ik daar ben zie ik haar, zij werkt zoveel dat zij geen behoefte meer heeft aan eten waardoor zij zo dun is.Heren.. is Vicky of Irina vandaag aanwezig @doublet??? ik wil straks rond 15:00 kansje wagen
Zij werkt ook vandaag weerAnastasia van Geleenstraat 86 k3 is ook weer terug.
Vicky is op vakantie tot pakweg 7 januari.Heren.. is Vicky of Irina vandaag aanwezig @doublet??? ik wil straks rond 15:00 kansje wagen
Volgens mij iIrina die slaapt daar, zij is er elke dag. Altijd als ik daar ben zie ik haar, zij werkt zoveel dat zij geen behoefte meer heeft aan eten waardoor zij zo dun is.
Bedankt @MEIDENGEK ..ben zonet achtergekomenzal even zonder haar lekkere kont moeten maarVicky is op vakantie tot pakweg 7 januari.
Ik denk zelf dat de keuze tot zaterdag 23 nog wel redelijk is dagen er na wat minderer gaan morgen veel dames naar hun thuisland ik hoop dat er vrijdag uberhaupt nog wat staat in de doubie het ziet er slecht uit
ik bedoel zyn de straten wel openDe dames staan gewoon open met kerst hoor
Irina gaat ook één dezer dagen op vakantieVicky is op vakantie tot pakweg 7 januari.
Zelfs 05:00 zijn de straten open. ,.......de panden helaas niet,.....ik bedoel zyn de straten wel open
Ik verwacht dat er niet veel Oostblokkers werken tijdens de Kerst, iets met geloof enzovraagje heren is het met kerst ook open of is alles dicht
Bedoel je Elisabeth? Is zij er niet vandaag?Weet iemand of Isabella? Van 84 k1 met naambord er vandaag is en of ze ook in de avonden werkt?
Ja klopt, werkt zij ook in de avonden?Bedoel je Elisabeth? Is zij er niet vandaag?
Nee.Ja klopt, werkt zij ook in de avonden?