Voormalig lid 5131
Stamgast
Ik merk dat ik geen plezier meer haal uit de vluchtige standaard afwerk bezoekjes bij de ramen.
Mijn laatste 2 bezoekjes (Ella Doublet 7 en Antonia Geleen 110) waren alles behalve bevredigend.
Ik merk gewoon dat ze gefocust zijn om je zo snel mogelijk naar buiten te werken en dat wil ik niet meer.
Niemand haalt plezier uit de vluchtige standaard afwerk bezoekjes. Maar die Antonia bij 110 met die "Albania" bordje, dan heb je het ook over een dame die jou snel wilt afwerken. Zij is ook echt een klokkijkster zij is meer gefocust op de tijd dan een klant een leuke ervaring te geven.Het zal ook zeker te maken hebben met het type dame wat ik bezoek. Ik ga ook meestal voor de jonge Oostblok meid tot een jaar of 30.. en dat zal wel het probleem zijn.
Toen ik bij haar binnen was zegt ze "ja je hebt 15 minuten want vorige keer was je over de tijd (terwijl dat helemaal niet zo was) de tijd tikt nu al en je moet snel je kleren uit doen, ze legde echt een druk op mij om alles snel te doen. Dus ik zei 'als je zo gaat praten dan hoeft het voor mij niet meer, geef mijn geld terug.' Toen zei ze: 'nee, kom' (ze haalde mij over om te blijven) en ik reageerde 'ja ik wil wel goede seks hebben en geen gehaaste slechte service', zei ze 'ja goed ofzo', maar het was gewoon te snel. En dan toen ik weg ging ook nog bij de deur zeggen 'go, go, go en dan ook nog je handen gebruiken met gebaar van ga er snel uit', toen werd ik echt woest op haar. Gooide ze snel de deur dicht, tering hoer dat zij is. Ik heb haar niets verkeerds aangedaan en dan gaat ze zich zo gedragen, echt een stomme trut is dat. Ik had gewoon mijn geld moeten terug krijgen toen ik haar dat vroeg en dat bewaren tot er wel dames waren die mij meer aantrekken. Ik had had haar alleen bezocht omdat ik mijn zaad kwijt moest en er geen andere dames waren, anders zou ik niet eens bij haar naar binnen gaan.
Maar niet alle dames tot de 30 jaar geven afwerkseks.