Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Begin van de middag rondje Doubletstaat gelopen. Normaal kom ik alleen in de Geleenstraat, maar was in de buurt...
Wat een armoede zeg, maar een paar wandelaars en ramen matig bezet. Normaal kom in de Geleenstraat lukt het me niet om mijn geld in m'n zak te houden en vindt altijd wel iets leuks/moois.

In de Doublet werkelijk niets gezien waar ik het mee zou kunnen, geld in m'n zak gehouden en snel weggegaan....

Begin van de middag rondje Doubletstaat gelopen. Normaal kom ik alleen in de Geleenstraat, maar was in de buurt...
Wat een armoede zeg, maar een paar wandelaars en ramen matig bezet. Normaal kom in de Geleenstraat lukt het me niet om mijn geld in m'n zak te houden en vindt altijd wel iets leuks/moois.

In de Doublet werkelijk niets gezien waar ik het mee zou kunnen, geld in m'n zak gehouden en snel weggegaan....
ik moet toe geven dat verleden week het er ook steeds leger uit ziet veel dames gaan ook terug naar hun thuisland voor de feestdagen. Weet iemand wanneer de dames van K4 weer terug komen Lori en Andra ze zijn al een tijdje niet aanwezig helaas?

Dat was in ieder geval een goedkoop rondje 🤪

Gaaf om dit ff terug te zien met dames waarvan de meeste al weg zijn ook mijn eerste review dat ik bij maria kwam stond er heel leuk bedankt voor t delen
Inderdaad erg leuk om iets terug te kunnen lezen, alleen jammer dat ik bij de topics niet verder kom als de eerste pagina.
Tja ,Maria mijn all-time favoriet, zou best weleens willen weten hoe het haar in het verdere leven is vergaan.

Inderdaad erg leuk om iets terug te kunnen lezen, alleen jammer dat ik bij de topics niet verder kom als de eerste pagina.
Tja ,Maria mijn all-time favoriet, zou best weleens willen weten hoe het haar in het verdere leven is vergaan.
Je komt helaas op een soort betaalpagina terecht. Jammer, maar mooi om terug te lezen hoe de ervaren dames van nu toen als 'debutantes' begonnen :)

Is dit Maria die in de Doubletstraat stond op nr 33/35?? Heerlijk meid was dat! Liet zich ook lekker beffen!

Was mijn vaste meisje. Buiten de klant relatie waar ik gewoon een paar honderd euro gaf en zei dat ze me maar moest zeggen wanneer ik weer moest betalen ook privé heel veel plezier en verdriet gedeeld. Zat soms uren met haar aan de telefoon nadat ik haar naar huis had gebracht. 😉 vandaar de vertrouwensband dat ik vooruit durfde te betalen. Nog een tijd What's app contact gehad toen ze weer in eigen land was. Ik denk niet dat ze nog ooit terug komt want ze vertelde dat er veel veranderd was in haar leven.
Contact is verwaterd en haar nummer verdwenen.

Was mijn vaste meisje. Buiten de klant relatie waar ik gewoon een paar honderd euro gaf en zei dat ze me maar moest zeggen wanneer ik weer moest betalen ook privé heel veel plezier en verdriet gedeeld. Zat soms uren met haar aan de telefoon nadat ik haar naar huis had gebracht. 😉 vandaar de vertrouwensband dat ik vooruit durfde te betalen. Nog een tijd What's app contact gehad toen ze weer in eigen land was. Ik denk niet dat ze nog ooit terug komt want ze vertelde dat er veel veranderd was in haar leven.
Contact is verwaterd en haar nummer verdwenen.

Zelfde ervaring heb ik met haar gehad. wens ik haar succes, was een fijne meid.
Als ik op het kaartje kijk zie ik op 4k4 Maria staan daar ben ik heel vaak geweest was Colombiaanse dame die in Madrid woonde jammer genoeg na corona niet meer terug gezien zij was in 2019 al over de 50 denk ik
Altijd in om eens lekker gebeft te worden

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
43.742
Leden
35.386
Nieuwste lid
bigdigjay
Terug
Bovenaan Onderaan