Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmijn vraag was gericht aan Carlito, dus al die niet ter zake doende onzin reacties kunnen achterwege blijven.Dat is niet erg lief naar omaatje toe.
Nee klop,...het is maar een mening,meer nietDat is niet erg lief naar omaatje toe.
en daar is toch niks mee ?Nee klop,...het is maar een mening,meer niet
Ja dat klopt dan zag je wie er op de kamer zat en werd je meteen naar de laatste recensie van die dame gelinkt was handigIk meen mij te herinneren dat er een oude Hookers kaart is waarbij je ook echt nog op de kamer nummers kunt klikken en oude recensies kunt lezen. Heb geprobeerd via de zoekknop ze terug te vinden maar kan ze even niet vinden. Iemand ze toevallig bij de hand ? Bedankt
met het oog op de hierop volgende post zal ik dat maar niet doen. Er zijn genoeg wandelaars die haar kunnen waarderen anders stond ze er niet. De toevoeging oma heeft ze zichzelf gegeven, ze is trouwens bepaald niet de enige oma in de Doublet, er zijn zelfs overgrootmoederswat maakt oma Elsa een favoriet? Ben ik wel benieuwd naar.
op de een of andere manier schiet mij nu ineens de naam van Dora te binnen.ze is trouwens bepaald niet de enige oma in de Doublet, er zijn zelfs overgrootmoeders
het in de latina cultuur helemaal niet zo ongebruikelijk om op je 15e zwanger te raken.En er zijn er ook al oma van wie je het absoluut niet zou verwachten....
Ds she come recommended? She looks amazing on her social media!Stella van Geleenstraat 23 k7 is back.
Klopt ! Ik denk dat van de latinas in de doublet zeker 40 procent oma is. Ten eerste lijken ze allemaal 10 jaar jonger dan dat ze zijn. En wat je zegt. Rond de 20 kinderen krijgen is normaalhet in de latina cultuur helemaal niet zo ongebruikelijk om op je 15e zwanger te raken.
Een kind met een kind, komt best veel voor in latina cultuur
En ik ken een overgrootmoeder die dat al jaren isEn er zijn er ook al oma van wie je het absoluut niet zou verwachten....
Ga ik niet zeggen, familieomstandigheden van dames openbaar maken kan niet vind ik.Zoals?
Laatst zag ik een opa in de Doublet naast zijn fiets lopen, toen een van de dames zei, hey opa even trekken, Nee zei opa dat is niet nodig, ik ga al hard genoeg.Ik weet nog iets,...
Er lopen ook veel "OPA'S"
kaart Doublet: https://web.archive.org/web/20161027042932/http://www.hookers.nl:80/maps/showmap.php?f=F12bIk meen mij te herinneren dat er een oude Hookers kaart is waarbij je ook echt nog op de kamer nummers kunt klikken en oude recensies kunt lezen. Heb geprobeerd via de zoekknop ze terug te vinden maar kan ze even niet vinden. Iemand ze toevallig bij de hand ? Bedankt
Je bent een topper ! Fijn
Ik betrap mij er zelf ook vaak op dat ik zeg. Ik ga soms "maar" 1 keer in de maand. Nou is het natuurlijk relatief. Maar 1 keer in de maand is volgens mij niet weinig…@Opperman Dat is nou de reden dat ik minder wandel. Vroeger 2 keer in de week en nu blijf ik soms wel een maand weg en dan zie ik dat er totaal geen wisseling is. Ik bezocht/bezoek de ramen om te kijken of er weer nieuwe pareltjes zitten maar kom dan uit bij mijn vaste dames die er jaren zitten. Daardoor is de spanning er voor mij af.
Gaaf om dit ff terug te zien met dames waarvan de meeste al weg zijn ook mijn eerste review dat ik bij maria kwam stond er heel leuk bedankt voor t delen
Wie was dat op de Geleenstraat op volgens mij K10 of K11.
Stond bordje Albanie, zou een jaar in NL zijn inmiddels.
Ben even op zoek naar de reviewthread hiervan, maar vind dit niet zo 123.
Rond de 1m72, slank, donker haar. Niet onaantrekkelijk.
Gegeven leeftijd: 25, zou goed kunnen.