Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenweet je zeker alleen kijken broeder even naar binnen mag hoor haahh @Playboy010Morgen na een lange tijd eens naar de straten in Den Haag, ben benieuwd hoe het is daar, ik ga geen wipje doen, alleen even kijken voor de bezetting, en kijken of ik mijn toppers nog zie.
Haha nee, heb je toch al verteld broeder.. wel verleidelijk..weet je zeker alleen kijken broeder even naar binnen mag hoor haahh @Playboy010
dat is het broeder heel verleidelijk en veel goedkoper dan prive haahHaha nee, heb je toch al verteld broeder.. wel verleidelijk..
Ach ja… heb er voor gespaard en zat er naar uit te kijken. Ik ga sowieso nog een keer wel terug… misschien volgende week woensdag.dat is het broeder heel verleidelijk en veel goedkoper dan prive haah
Gisteren helaas niet? Jij inmiddels al gespot?Kameraden, Jenny aanwezig?
Mer haar big azz?Gisteren helaas niet? Jij inmiddels al gespot?
L wedgedan is het me wel duidelijk reken er maar op dat ze gestopt is met deze situatie reageren ze niet meer op berichten ik zeg wat hun betreft ben je dan gewoon lucht. m.a.w. dan mag je waarschijnlijk heeft ze je op haar telefoon wel geblokkeerd. zou me zeker niet verbazen. Mocht je Coco Claire ooit nog tegen komen bijv in centrum Den Haag zal ze net doen alsof ze je totaal niet kent. Ik zeg al ben je wel 20 jaar bij een dezelfde dvp-er vaste klant geweest zal ze je nadat ze stopt je niet meer kennen.
jepMer haar big azz?
Welke?Karina van Hunsestraat 51 is weer terug.
Karina van vroeg die ook bij geleenstraat 23 stond?Er is er toch maar één...
Vandaag op k3.
Paulus2 misschien?Is Laura van Geleen 23k vanavond aanwezig of welke dagen werkt ze en is dit in de avondshift of overdag? Ik heb al haar een tijdje niet gezien. Ze stond eerst vaak op de kamer waar Diana van Geleen 23k stond.
Stel eens een andere vraag.Jenny met grote ass aanwezig?
Jenny met kleine ass aanwezig?Stel eens een andere vraag.
En zet minimaal de straat er eens bij.Jenny met kleine ass aanwezig?
Ja die wel, maar die met die grote ass niet. Nu tevreden?Jenny met kleine ass aanwezig?
En Luvia ook niet gezien, de vorige keer dat ik haar sprak, klaagde zij, dat ze al drie weken droog staatJa die wel, maar die met die grote ass niet. Nu tevreden?
Bij een hoop dames komen ze niet binnen, die moeten ze niet.En ze bezoeken nooit de dames. Alleen staan, lopen en kijken.