Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vroeg me af welke dame in de avond op de Hunsestraat 37 k2 staat, na het zoeken van de forum zag ik een topic over dat ene Kelly en Lina hier staat, maar de dame die ik hier regelmatiger in de avond doordeweeks zie is vrij petite schat, cupmaat A-B, korter dan 1.60~ en blond? Had ook een roze lingerie set aan, roze brede hakken. Lacht ook veel naar omstanders.

En ik dacht dat ze in de hoek kamer van Hunsestraat Rose-P K1 heeft gestaan maar ik kan haar naam niet herinneren. Onder die kamertopic staat wel ene Agnes op de forum met laatste bericht in mei. Is het dezelfde maar dan van kamers gewisseld?

Laatst bewerkt:
Is Laura van Geleen 23k vanavond aanwezig of welke dagen werkt ze en is dit in de avondshift of overdag? Ik heb al haar een tijdje niet gezien. Ze stond eerst vaak op de kamer waar Diana van Geleen 23k stond.

Iemand ervaring met de Zuid Amerikaanse dame op Doublet 75 passage k7? Laatste achter de trap. Getint, grote voorgevel.... dan hoor ik het graag;-)
Ik denk dat je Annabel bedoeld. Ik heb haar vorige week bezocht, ze heeft een verleidelijk lach, maar dat is wel een beetje het enige. Ik vond het erg tegenvallen. Bovendien stonk ze heel erg uit haar mond

Terug
Bovenaan Onderaan