Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij zag ik haar gisteren met een vermoeid gezicht.Met vakantie voor 2 maand. Ze komt terug midden/end van oktober of zo.
Ga kijken en vertel het ons.Iets interessant op dit moment in de doublet?
Zaterdag 4 is een prima tijd. Vooral als je van plan bent wat langer te blijven. Dan heb je en de middag dames en de avond dames. 4 uur wandelen en een wipje maken. Broodje eten en dan rond half 7 de nieuwe shift dames bezoekenBen van plan om morgen naar Den Haag te rijden,denk er rond 4u te zijn ,is er veel bezetting dan?,iemand aanraders en wat zijn de gemiddelde prijzen daar?
Carlito is een jonge God, hij neukt gerust 3 keer op een dag.......maar als je maar een schot hebt dan zou ik na zeven uur gaan. Dan heb je morgen bij voorbeeld keuze uit Luna, Carina, Valeria, Kelly en Coral...... mijn balzak doet al pijn bij de gedachte....Zaterdag 4 is een prima tijd. Vooral als je van plan bent wat langer te blijven. Dan heb je en de middag dames en de avond dames. 4 uur wandelen en een wipje maken. Broodje eten en dan rond half 7 de nieuwe shift dames bezoeken
Ja, heel druk is het niet en ook meerdere dames afwezig door de treinstaking.Weinig dames vandaag, zowel in de geleen als doublet
O heeft het daar mee te maken, het is echt rustiger dan normaalJa, heel druk is het niet en ook meerdere dames afwezig door de treinstaking.
Zoiets had ik wel gelezen in het nieuws maar ik wist niet dat het ook vandaag wasIk met de fiets, maar wist niet dat er mensen waren die niet wisten van de treinstaking.
Idd was plezant eens daar te zijn In Doublet,is redelijk ver rijden voor mij kom namelijk uit België,was rond 4udaar ,heb op het einde van de straat links(5de laatste raam) ,een Roemeense bezocht Diana was haar naam,heeft zij een topic?,ik kom zeker nog eens terug..Zaterdag 4 is een prima tijd. Vooral als je van plan bent wat langer te blijven. Dan heb je en de middag dames en de avond dames. 4 uur wandelen en een wipje maken. Broodje eten en dan rond half 7 de nieuwe shift dames bezoeken
Idd was plezant eens daar te zijn In Doublet,is redelijk ver rijden voor mij kom namelijk uit België,was rond 4udaar ,heb op het einde van de straat links(5de laatste raam) ,een Roemeense bezocht Diana was haar naam,heeft zij een topic?,ik kom zeker nog eens terug..
Aan haar zat ik ook te denken, je bent me net voor, Ze werk inderdaad eind van de straat, hoewel ik zelf zou zeggen begin van de staat, het is maar net vanaf welke kant je er in loopt,Recensie - Diana (Roe), Den Haag, Doubletstraat 40 k5
Ik weet niet of Diana al wel terug is hoor. Haar zus Alina zit in haar kamer (middelste) en een latina zit in de kamer van Alina (links). Kan niet missen: Als jouw dame siliconen tieten had dan was het Alina. Diana heeft heerlijke zachte echte grote tieten als torpedos. Lol zijn we het een keer...www.girlsreview.nl
Danku manRecensie - Diana (Roe), Den Haag, Doubletstraat 40 k5
Ik weet niet of Diana al wel terug is hoor. Haar zus Alina zit in haar kamer (middelste) en een latina zit in de kamer van Alina (links). Kan niet missen: Als jouw dame siliconen tieten had dan was het Alina. Diana heeft heerlijke zachte echte grote tieten als torpedos. Lol zijn we het een keer...www.girlsreview.nl
Beetje jammer, raad ik je coral aan, ga je naar de buurvrouw.....ook een leuke meid...maar ja gezien je naam heb je waarschijnlijk genoeg Latinas in je prive leven,Idd was plezant eens daar te zijn In Doublet,is redelijk ver rijden voor mij kom namelijk uit België,was rond 4udaar ,heb op het einde van de straat links(5de laatste raam) ,een Roemeense bezocht Diana was haar naam,heeft zij een topic?,ik kom zeker nog eens terug..
Agnes is er weer.als je agnes weer ziet laat maar weten
Zit deze dame altijd een beetje aan de achterkant van haar kamer, zodat je haar niet goed kan zien?Iemand ervaring met de dame die vandaag op Doublet stenen passage 11/k7 staat? Is een donkerkleurige latina, ietsje steviger dan doorsnee met een tamelijke c-cup. Is gehuld in een grof visnet en haar tepels zijn ontbloot. Lacht altijd vriendelijk tijdens het passeren en spreekt je aan met "papi, beetje praten?"
Het begin van een straat is toch gewoon waar de nummers 1 en 2 beginnenIk benoem het altijd de kant van de pisbakken of de kant van de winkels om duidelijk te maken welk kant ik bedoel.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Momenteel nog niet terug.Las in haar Topic dat Laura (Geleen) vandaag weer terug kwam. Weet alleen niet of het in t land is of dat ze ook weer achter haar raam gaat staan. Mocht iemand het weten of haar spotten.
Alvast dank van iemand een stukje verder vandaan