inderdaad het is een avond dameGrote kans dat ze er in de avond is. Zag haar gisterenavond nog en vrijdag zal ze niet overslaan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrereninderdaad het is een avond dameGrote kans dat ze er in de avond is. Zag haar gisterenavond nog en vrijdag zal ze niet overslaan.
Corrie Konings??Doub gisterenmiddag inderdaad dramatische bezetting. Ik zag wel een Nl dame, een zeldzaamheid. Kamer naast Lisa, lijkt op Corrie Konings. Iemand ervaring mee? Heb haar wel eens meer gezien maar zit er volgens mij niet zo vaak
Ik zou Corry doen(als ik 500 krijg)Corrie Konings??
die is 108 inmiddels
Jij liever dan ik.Ik zou Corry doen(als ik 500 krijg)
Op welke kamer nummer zit ze? En is ze echt van Nederlandse afkomst?Doub gisterenmiddag inderdaad dramatische bezetting. Ik zag wel een Nl dame, een zeldzaamheid. Kamer naast Lisa, lijkt op Corrie Konings. Iemand ervaring mee? Heb haar wel eens meer gezien maar zit er volgens mij niet zo vaak
Iets weerhield mij ook, maar dat was vooral het gordijn dat dicht ging.Nee, ik heb haar niet gedaan.
Ik heb even staan praten, maar toen ik begon wist ik al dat het hem niet zou worden.
het nummer weet ik niet precies maar het is naast Lisa, ingang naar een trap. Vroeger zat Adriana op die plek. Ik heb haar al eerder gezien maar ze zit er niet altijdOp welke kamer nummer zit ze? En is ze echt van Nederlandse afkomst?
Blauwe krijg je hoofdpijn van,liever die gele.Jij liever dan ik.
Dan mag je wel een flink aantal blauwe pilletjes van te voren in nemen, en je ogen dicht doen.
Het gordijn ging dicht maar jij stond buiten begrijp ik?Iets weerhield mij ook, maar dat was vooral het gordijn dat dicht ging.
Naast welke Lisa bedoel je? Die donkere dame op nummer 20?het nummer weet ik niet precies maar het is naast Lisa, ingang naar een trap. Vroeger zat Adriana op die plek. Ik heb haar al eerder gezien maar ze zit er niet altijd
Inderdaad naast die Lisa, kleine ruimte met stoel en daarachter trap omhoogNaast welke Lisa bedoel je? Die donkere dame op nummer 20?
Avondshift na 18.00 dus?Grote kans dat ze er in de avond is. Zag haar gisterenavond nog en vrijdag zal ze niet overslaan.
Nog niet gezien. WA-status nog steeds "I will be back at the end of September "Olga van 23 geleenstraat al weer door iemand gezien ? Thanks.
Gelijk met pek en veren de straat uit banjoeren, hoe haalt zo'n oost europese kuttekop het in haar hoofd om €100,00 te vragenmmmm 2de x deze maand dat een dame in de geleen 100 vraagt….
Als je Agnes bedoelt, die is nog niet terug.weet iemand of de dame in de rose passage k1 al terug is
Waar staat dat de dame Oost-Europees is?Gelijk met pek en veren de straat uit banjoeren, hoe haalt zo'n oost europese kuttekop het in haar hoofd om €100,00 te vragen
Die kans is heel groot, namelijk 80 procent is Oost Europees in de Geleen, waarvan het grootste deel Roemeens is.Waar staat dat de dame Oost-Europees is?