Gisteren was het niet veel las ik hier, maar dinsdag ik qua bezetting de slechtste dag van de week. Ik verwacht dat het vandaag iets beter is, maar er zijn dacht ik nog steeds een hoop dames op vakantie.Hoe is de bezetting momenteel in Doublet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGisteren was het niet veel las ik hier, maar dinsdag ik qua bezetting de slechtste dag van de week. Ik verwacht dat het vandaag iets beter is, maar er zijn dacht ik nog steeds een hoop dames op vakantie.Hoe is de bezetting momenteel in Doublet?
Slecht nieuws
En terecht Gladio, Jessica is een leuke meid, en zal ook door mij gemist worden, hopelijk blijft ze deze keer niet zo lang weg.Is inderdaad niet zo best want is wel een van mijn favo dames, maar ja 'een van' hé, genoeg andere om eens mee te rollebollen
in de doubie heb je geen trans gelukkig ,in de geleen welHallo. Ik heb speciaal voor deze vraag een account aangemaakt. Vorige week heb ik een dame bezocht in de Doubletstraat. Het aller eerste raam vanaf de pisbakken. In de rij waar dora badpak ook altijd staat. Er stond een bordje met colombia. Toen ik naar binnen ging was het een grote kamer met bad. Wel een verouderde kamer. Maar toen ik bezig was met de dame kreeg ik het ineens benauwd en twijfelde of het wel een echte vrouw was. Ik nog net niet weggerend en gekeken of ik blauw licht zag. Maar dat zag ik niet. Ze heeft een neppe kont en nep borsten. Verder best mager.Vrij lang ook voor een Colombiaanse. Ineens sloeg de twijfel toe en dan lig je niet meer fijn….
https://www.girlsreview.nl/threads/ingrid-col-den-haag-doubletstraat-79-k6.2271/Hallo. Ik heb speciaal voor deze vraag een account aangemaakt. Vorige week heb ik een dame bezocht in de Doubletstraat. Het aller eerste raam vanaf de pisbakken. In de rij waar dora badpak ook altijd staat. Er stond een bordje met colombia. Toen ik naar binnen ging was het een grote kamer met bad. Wel een verouderde kamer. Maar toen ik bezig was met de dame kreeg ik het ineens benauwd en twijfelde of het wel een echte vrouw was. Ik nog net niet weggerend en gekeken of ik blauw licht zag. Maar dat zag ik niet. Ze heeft een neppe kont en nep borsten. Verder best mager.Vrij lang ook voor een Colombiaanse. Ineens sloeg de twijfel toe en dan lig je niet meer fijn….
Dat is fijn ! Ook niet die dame die in dat eerste hofje staat vanaf de weg ? Die heeft wel altijd blauw licht . Beetje blond is zijin de doubie heb je geen trans gelukkig ,in de geleen wel
Dat moet Ingrid zijn geweest. Haar kont en borsten zijn nep, maar verder is het een 100 procent vrouw. Als je de zoekfunctie gebruikt kan je aantal recensies van haar vinden. Ik dacht alleen dat ze alweer naar haar thuisland was. Weet je zeker dat je haar vorige week hebt bezocht ? of was het eerder?Hallo. Ik heb speciaal voor deze vraag een account aangemaakt. Vorige week heb ik een dame bezocht in de Doubletstraat. Het aller eerste raam vanaf de pisbakken. In de rij waar dora badpak ook altijd staat. Er stond een bordje met colombia. Toen ik naar binnen ging was het een grote kamer met bad. Wel een verouderde kamer. Maar toen ik bezig was met de dame kreeg ik het ineens benauwd en twijfelde of het wel een echte vrouw was. Ik nog net niet weggerend en gekeken of ik blauw licht zag. Maar dat zag ik niet. Ze heeft een neppe kont en nep borsten. Verder best mager.Vrij lang ook voor een Colombiaanse. Ineens sloeg de twijfel toe en dan lig je niet meer fijn….
Klopt ! Dit is haar. Het is alweer twee weken geleden denk ik inderdaad. Fijn om te weten dat het een vrouw is. Ze was overigens heel lief en spontaan. Alleen dat lichaam was wel erg verbouwd en haar kaken waren ook redelijk mannelijk en als je dan gaat twijfelen schiet de stress erin. Bedankt voor de snelle reactiesDat moet Ingrid zijn geweest. Haar kont en borsten zijn nep, maar verder is het een 100 procent vrouw. Als je de zoekfunctie gebruikt kan je aantal recensies van haar vinden. Ik dacht alleen dat ze alweer naar haar thuisland was. Weet je zeker dat je haar vorige week hebt bezocht ? of was het eerder?
Recensie - Ingrid (Col), Den Haag, Doubletstraat 79 k6
Heb zojuist kennisgemaakt met Ingrid, een 40 jarige dame uit Colombia met een mooi stel billen. Ik ging naar binnen en heb 40 euro afgetikt, ik ging mijn handen en penis wassen waarna ik tegen die heerlijke billen aan ging schuren. Eenmaal op bed beland begon ze met me tepels te spelen, hier...www.girlsreview.nl
Zoals wandelbroeder @modjomaster al zei, zijn er op de Doublet alleen maar echte vrouwen. Ze is ook een topvrouw. Ik heb haar in het verleden een flink aantal keren bezocht, ze was altijd een liefhebster van reverse cowgirl. Jammer alleen dat de jaartjes nu een beetje gaan tellen bij Ingrid.Klopt ! Dit is haar. Het is alweer twee weken geleden denk ik inderdaad. Fijn om te weten dat het een vrouw is. Ze was overigens heel lief en spontaan. Alleen dat lichaam was wel erg verbouwd en haar kaken waren ook redelijk mannelijk en als je dan gaat twijfelen schiet de stress erin. Bedankt voor de snelle reacties
Was dat niet Kelly, dame heeft heerlijke dikke billen, ze heeft ook een blonde pruik op in een soort bobline modelIk moet zeggen dat ik bij 79 ook ooit een twijfelgeval had maar dan bij K2, op een vrijdagavond stond er een latina met dikke billen (lekker vaag, I know maar ik weet haar naam niet) dus ik stapte erop af om een praatje te maken en haar nader te inspecteren. Van dichtbij zie je het misschien wat duidelijker aan gezicht, handen of door de stem. Ik had er een vreemd gevoel bij dus niet gedaan, ze klopt wel altijd heel fanatiek als ik langsloop. Maar wat zojuist vermeld is, in de Doubletstraat zijn er inderdaad geen trans.
Ja, dat is Ingrid en 100% vrouw, nu met vakantie.Hallo. Ik heb speciaal voor deze vraag een account aangemaakt. Vorige week heb ik een dame bezocht in de Doubletstraat. Het aller eerste raam vanaf de pisbakken. In de rij waar dora badpak ook altijd staat. Er stond een bordje met colombia. Toen ik naar binnen ging was het een grote kamer met bad. Wel een verouderde kamer. Maar toen ik bezig was met de dame kreeg ik het ineens benauwd en twijfelde of het wel een echte vrouw was. Ik nog net niet weggerend en gekeken of ik blauw licht zag. Maar dat zag ik niet. Ze heeft een neppe kont en nep borsten. Verder best mager.Vrij lang ook voor een Colombiaanse. Ineens sloeg de twijfel toe en dan lig je niet meer fijn….
Dat denk ik ook. Kelly heb ik al een hele tijd niet gezien. Het was wel een lekkertje, alleen ik vond haar services heel erg tegen vallen.Kelly die ken ik wel en die heeft inderdaad heerlijke billen, ik denk dat het dan die donkere dame geweest zal zijn.
bedoel je, dat die niet als vrouw geboren zijn?Bij blauw licht zijn het vrouwen met 'iets extra's'
ik weet dat bb kelly die blonde gast op geilde in het bigbrother huis die dacht ook dat het een vrouw wasJa, dat is Ingrid en 100% vrouw, nu met vakantie.
Je weet toch wel waar je je pik ingestoken hebt.
Bij blauw licht zijn het vrouwen met 'iets extra's'
Hoeveel mannen zullen niet weten dat Kelly BB in de Geleen geen vrouw is
volgens sommige is het een knop die je om moet zetten, ik zelf vind het een beetje homo achtig.Bah moet er niet aan denken
Dat was een grote kittelaarIn real life weleens een lekkere thaise versierd, maar toen ik in haar/zijn broekje zat iets voelde wat ik niet wilde voelen.
Verder niets meer geworden.
Dat was een grote kittelaar
Meestal kan je ze herkennen aan grote handen, een adamsappel of overdreven vrouwelijk gedrag.ik vind het heel leuk dat jullie over de kittelaar hebben maar wisten jullie dat je een omgebouwde man tot vrouw kan herkennen dat ie omgebouwd is juist de klit kan een dokter niet na maken de rest van de vagina wel voor de beffers onder ons weten dat je daar aan moet likken wil je haar klaar laten komen.
Waarom niet?1x een trans gedaan omdat ik mijn fetish niet kon weerhouden. Was wel een dame (of man, whatever) die het denk ik gewend was dat hetero mannen haar bezochten. Hield alles in haar broekje en gedroeg zich tijdens de daad volledig vrouwelijk. Was uiteindelijk wel een vreemde ervaring en niet wat ik had verwacht, daarna nooit meer gedaan.
Er is 1 TS die ik nu wel keihard zou doen, maar dat is een droom dat niet zal uitkomen denk ik.