Roxana Ja KloptWas toch een oostblok dame, iets met Xa.... of zoiets?
edit: Roxana is haar naam, bedoel je die? Die deed iig ook anaal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRoxana Ja KloptWas toch een oostblok dame, iets met Xa.... of zoiets?
edit: Roxana is haar naam, bedoel je die? Die deed iig ook anaal.
Was dat 1 a 2 jaar voor corona?Doubletstraat 30 k4 heeft ook een bad. Ik bezocht destijds Marilena/Marilyn of hoe ze ook heette veelvuldig. Ach.. wat was dat een topper.. een gemis voor de Doubletstraat
Toch die Roemeense dame?Doubletstraat 30 k4 heeft ook een bad. Ik bezocht destijds Marilena/Marilyn of hoe ze ook heette veelvuldig. Ach.. wat was dat een topper.. een gemis voor de Doubletstraat
Ze stond zowel op k3 als k4, maar heeft altijd de kamer helemaal achterin gehad met bad dus.Was dat 1 a 2 jaar voor corona?
Volgens mij heb ik die topper ook gedaan, maar was het niet k3?
Een verkrachting dus.Ik ging achter haar zitten en perste m zo In haar ass.
Vond ze niet leuk, maar Ik zei
alles Is alles dus Ook sandwich.
Goh, dat was een lekkertje hoor……Ze stond zowel op k3 als k4, maar heeft altijd de kamer helemaal achterin gehad met bad dus.
Huh? Nee ze vond het zelfs lekker. Denk dat haar gevoel een rol ging spelen.Een verkrachting dus.
Hoe heette die latina ook weer die jaren op Doub3 zat en alles zonder incl anaal deed?
Na iedere klant klom zij op de wasbak om de vulling er uit te persen terwijl ze je aankeek.
Helemaal gek,.....
liep met een maat,....Kom zei ze,
Ik zei ja maar wij zijn samen.
Ieder 50 zei ze alles.
Wij naar binnen,...Mn maat neukte haar ,zij zat bovenop.
Ik ging achter haar zitten en perste m zo In haar ass.
Vond ze niet leuk, maar Ik zei
alles Is alles dus Ook sandwich.
Na afloop was ze beetje boos omdat zij Kapotmoe was.
Ze maakte goed geluid en vond t Lekker.
Mocht nooit meer binnen maar ze lachte wel naar mij
Redelijke ervaring met Patricia, dame spreekt alleen Spaans. De sex is voorspelbaar en ik vond haar iets te veel pushen. Of Carla haar zus is, is een goed bewaard geheim. Ik denk dat een andere Columbiaanse meer in aanmerking komt, haar naam is mij ontschoten. Je kunt haar een trio met haar zus vragen. Benieuwd wie op komt dagenHeeft iemand ervaring met Patricia van Doubletstraat 5-kamer 4? En klopt het dat zij de zus van Carla is van Doubletstraat 31?
Jessica is inderdaad voor langere tijd weg, ze liet me weten dat ze pas van plan is om terug te komen over ±9 maanden. Ze heeft niet lang geleden een kindje gekregen dus vandaar.gisteravond zag ik Hanna(Sarah), Ella, kleine blonde anna is weer terug ze staat bij K12,Lori,Andra, Jessica is volgens mij ook op vakantie en ik was zeer benieuwd naar de dame die op 4K1 stond maar haar gordijn bleef maar dicht volgens mijn afwezig
Hoe ziet Patricia eruit qua uiterlijk?Heeft iemand ervaring met Patricia van Doubletstraat 5-kamer 4? En klopt het dat zij de zus van Carla is van Doubletstraat 31?
Roxanna, waar is zij nu gebleven? Was best een knappe meid.
JaJessica de big booty Dominicaanse?
Heel knap aangezien ze de afgelopen 15 maanden gewoon aan het werk was zonder zwangere buik.Jessica is inderdaad voor langere tijd weg, ze liet me weten dat ze pas van plan is om terug te komen over ±9 maanden. Ze heeft niet lang geleden een kindje gekregen dus vandaar.
Dat is niet helemaal waar, ze is dacht ik vanaf mei of juni weer is gaan werken. Daarvoor is ze een tijd thuis in de Dominicaanse Republiek geweest,Heel knap aangezien ze de afgelopen 15 maanden gewoon aan het werk was zonder zwangere buik.
misschien was hij wel net zo oudMisschien een duel verloren?
Arme knul, hij was zo enthousiast.
Nee, volgens mij met vakantie. Ik meld het als ze er weer is.Weet iemand of Naomi van de geleenstraat 98 er is?