wandelogist
Wandelaar
- 72
- 18/04/22
- 39
Ja dat klopt, niet meer haar kamer van vroeger want daar zit Carina nu.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan weet je waarschijnlijk de toppers niet te vinden, maar als jij het meer naar je zin hebt in de Doubletstraat moet je vooral daar gaan.jezus wat een slechte service in de geleenstraat...behalve sonja is daar helemaal niks te beleven. In 9 van de 10 keer loopt het altijd uit op een teleurstelling door de slechte service van de oostblok dames. Altijd hetzelde
verhaal..Gelijk condoom om je slappe lul, hand voor haar poes zodat je amper kan stoten, 30 seconden later "cum now baby", "your dick is too big for condom/pussy" en dan op een agressieve wijze jou lul met condoom aftrekken om tot de conclusie te komen dat "it's not going to happen today" Ik vraag me af waarom?....en dit al binnen 10 minuten!
Het is wel iets wat je vaker hoort over de Geleenstraat, met name de Roemeense dames maken het vaak bont. Maar het zelfde gebeurt ook in de Doubletstraat, Bij Oost Europese meiden is de kans vrij groot dat je een slechte service krijgt.Dan weet je waarschijnlijk de toppers niet te vinden, maar als jij het meer naar je zin hebt in de Doubletstraat moet je vooral daar gaan.
nou broeders niet bij alle roemeense dames zijn slecht je hebt er ook best goeie tussen zitten je moet ze weten te vinden ik heb er vrij veel ervaring meeHet is wel iets wat je vaker hoort over de Geleenstraat, met name de Roemeense dames maken het vaak bont. Maar het zelfde gebeurt ook in de Doubletstraat, Bij Oost Europese meiden is de kans vrij groot dat je een slechte service krijgt.
Dat klopt, ik ken ook wel een paar Roemeense waar je gewoon een goede service krijgt, maar er zijn er ook best veel van de snelle afwerksex.nou broeders niet bij alle roemeense dames zijn slecht je hebt er ook best goeie tussen zitten je moet ze weten te vinden ik heb er vrij veel ervaring mee
Heel herkenbaar, vandaar dat ik die oostblokkers vermeid hoe mooi sommige ook zijn.jezus wat een slechte service in de geleenstraat...behalve sonja is daar helemaal niks te beleven. In 9 van de 10 keer loopt het altijd uit op een teleurstelling door de slechte service van de oostblok dames. Altijd hetzelde
verhaal..Gelijk condoom om je slappe lul, hand voor haar poes zodat je amper kan stoten, 30 seconden later "cum now baby", "your dick is too big for condom/pussy" en dan op een agressieve wijze jou lul met condoom aftrekken om tot de conclusie te komen dat "it's not going to happen today" Ik vraag me af waarom?....en dit al binnen 10 minuten!
Ah oke, dat wist ik niet..lekker dan €300 neerleggen om in je mond of over je gezicht te laten pissen door een dame, maar niet heus.Er staat in die recensie alleen "plassex" en dat betekent eigenlijk altijd dat de DVP op de klant pist.
Verder, lees ook dit bericht: https://www.girlsreview.nl/threads/arina-irina-roe-den-haag-doubletstraat-5-k1.1847/post-205632
Het is de vraag hoe geloofwaardig die recensie is.
M'n laatste bezoek was bij Emma en die heeft mij ruim 20 minuten zonder gepijpt, ligt dus aan waar je naar binnen stapt maar snap je frustratiejezus wat een slechte service in de geleenstraat...behalve sonja is daar helemaal niks te beleven. In 9 van de 10 keer loopt het altijd uit op een teleurstelling door de slechte service van de oostblok dames. Altijd hetzelde
Deze dame ook opgevallen maar durfde niet naar binnen( blond haar ). Ze zag er een beetje "uitgeleefd" uit. Anders schrijf je een recensie zonder naam en wanneer iemand haar naam weet kan je het altijd aanpassen.Medewandelaars, ik ben gisterenavond bij een Roemeense dame geweest op 5k4 of 5k5. Het was een snelle doch prettig bezoek met een leuke dame die net was begonnen in de straat. Ze is een 30er, grote nep-borsten, opgespoten lippen en een apart gezicht. Pijpen zonder en een wipje voor 50. Weet iemand hoe ze heet? Het bloed was naar de pik gestroomd dus ik ben haar naam vergeten.
is dit heel toevallig de dame die ook op 5K1 heeft gestaan toen Irina op vakantie was had een tijdje dreadlocks als haar heeft haar nu weer stijl haar gelukkig heeft soms ook een brilletje op en zag ik laatst zelfs bij 12KMedewandelaars, ik ben gisterenavond bij een Roemeense dame geweest op 5k4 of 5k5. Het was een snelle doch prettig bezoek met een leuke dame die net was begonnen in de straat. Ze is een 30er, grote nep-borsten, opgespoten lippen en een apart gezicht. Pijpen zonder en een wipje voor 50. Weet iemand hoe ze heet? Het bloed was naar de pik gestroomd dus ik ben haar naam vergeten.
Nu aanwezigIemand Sol gezien laatste week(en)? Twee weken geleden voor het laatst geweest maar toen was ze er niet. Ik kom uit het hoge noorden
ik nog niet misschien zijn er al andere broeders aan het wandelen in de doubie hoe is de bezetting broeders?Iemand aanwezig in de Doub op dit moment?
GR RF
Ben je geil Ronnie ? meestal is vrijdagmiddag wel redelijk drukIemand aanwezig in de Doub op dit moment?
GR RF
Bro, wat zijn de prijzen tegenwoordig daar? Ik denk in middag is meest geschikt om te wandelen omdat het minder druk is? Maar ik kan me voorstellen dat het aanbod dan wat minder is, omdat piekuren toch echt avond zijn?ik nog niet misschien zijn er al andere broeders aan het wandelen in de doubie hoe is de bezetting broeders?
de prijs is €35 maar sommige dames vragen soms €40 schrik hier dus niet vanBro, wat zijn de prijzen tegenwoordig daar? Ik denk in middag is meest geschikt om te wandelen omdat het minder druk is? Maar ik kan me voorstellen dat het aanbod dan wat minder is, omdat piekuren toch echt avond zijn?
Goedkoper dan een Go go in BKK. Instaptarief Doublet is € 35 a 40, Instaptarief Geleenstraat € 50Bro, wat zijn de prijzen tegenwoordig daar? Ik denk in middag is meest geschikt om te wandelen omdat het minder druk is? Maar ik kan me voorstellen dat het aanbod dan wat minder is, omdat piekuren toch echt avond zijn?
Zo geil als boter. Ik wacht op antwoord van wandelaars die er zijn, want wil bij een van mijn vaste dames langsBen je geil Ronnie ? meestal is vrijdagmiddag wel redelijk druk
Dat had ik woensdagavond, snel een douch genomen, mijn auto ingestapt en snel naar de Doub gereden.Zo geil als boter. Ik wacht op antwoord van wandelaars die er zijn, want wil bij een van mijn vaste dames langs
GR RF
Er zitten ook dames bij die denken dat ze wat zijn en durven 50 euro te vragen. Ook zit een dame bij die 100 euro vraagt voor 30min. Gewoon lekker deze dames negeren tenzij je te geil wordt van deze dames .Bro, wat zijn de prijzen tegenwoordig daar? Ik denk in middag is meest geschikt om te wandelen omdat het minder druk is? Maar ik kan me voorstellen dat het aanbod dan wat minder is, omdat piekuren toch echt avond zijn?
de prijs is €35 maar sommige dames vragen soms €40 schrik hier dus niet van
Goedkoper dan een Go go in BKK. Instaptarief Doublet is € 35 a 40, Instaptarief Geleenstraat € 50
Veel al Oost Europese en Latinas. De geleen wat meer Oost blokkers (voornamelijk Roemeens) dan de Doublet.
Er is overdag ook best wel wat te vinden, meestal nemen de dames dan wat meer tijd. Maar s'avonds meer jonge dames 20 t/m 30 jaar/