Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of ben ik nou aan het spacen en lees ik de plattegrond niet goed?
Je leest de plattegrond niet goed.
Zie je die pijlen tussen 5 k4 en 10 k6 en tussen 3 k1 en 4 k1? Dat wil zeggen dat die kamers in werkelijkheid tegenover elkaar liggen.
Verderop staan er nog meer van die pijlen. Even en oneven kant staan niet in verhouding met elkaar op de kaart.

Het is duidelijk mensen, ik snapte de plattegrond niet echt en daarom zei ik 3k1. Maar ik kreeg net een bericht dat er ook huisnummer 5 staat op de gevel van dat pand en ik kijk ook nooit naar de huisnummers als ik in de straat ben, mijn fout.

Maar ik las op haar Topic dus dat iemand €300 had neergelegd voor 45 min om in haar mond te pissen + anaal???🤢🤮 Is dat wel echt zo? Als zij dat heeft gedaan is zij echt walgelijk, dat was zij sws al als ze met die vieze oude mannen neukt en pijpt, maar in de mond plassen gaat echt te ver blegghh

Het is duidelijk mensen, ik snapte de plattegrond niet echt en daarom zei ik 3k1. Maar ik kreeg net een bericht dat er ook huisnummer 5 staat op de gevel van dat pand en ik kijk ook nooit naar de huisnummers als ik in de straat ben, mijn fout.

Maar ik las op haar Topic dus dat iemand €300 had neergelegd voor 45 min om in haar mond te pissen + anaal???🤢🤮 Is dat wel echt zo? Als zij dat heeft gedaan is zij echt walgelijk, dat was zij sws al als ze met die vieze oude mannen neukt en pijpt, maar in de mond plassen gaat echt te ver blegghh
dus je geeft nou eindelijk toe dat het wel om Irina gaat en niemand anders @AmsterdamTheCity
vind je anaal dus niet te ver alleen goldenshower?
en ja zij doet dat echt heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen

Haha dit forum maakt me soms wel enorm aan het lachen hoor. In een ander topic liep iemand mooi te vertellen dat ie cadeautjes etc. meeneemt voor dames om het ijs te breken en aardig te zijn haha. Net voor jou heeft iemand geld neergeteld en in haar mond gekakt/gepist en dan kom jij daar vervolgens aanzetten met je bloemetjes haha.
Dit bewijst maar weer dat je dames echt niet als meer moet zien dan sexpoppen voor plezier en echt niet meer waarde moet hechten aan de daad.
Ik ben iig blij dat ik niet te snel te intiem word en het liefst zaken als tongzoenen, beffen etc. oversla. Zo zie je maar weer waarom dat een goed idee is.

dus je geeft nou eindelijk toe dat het wel om Irina gaat en niemand anders @AmsterdamTheCity
vind je anaal dus niet te ver alleen goldenshower?
en ja zij doet dat echt heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen
Pfff, dat had ik niet verwacht van haar, gelukkig heb ik haar nooit bezocht. Ik zal het Andra een keer vragen of zij dat ook weet. Laatste keer dat ik Andra bezocht (is al een tijdje geleden) zag ik een fles Listerine staan, ik vroeg aan haar of ze zonder condoom pijpt, maar ze zei nee, dus ik zei waarom heb je een fles mondwater staan, toen zei ze dat zij rookte of dat zij de smaak van de condoom niet lekker vond. Maar ik geloofde dat niet echt…

Weet iemand wat Andra allemaal extra doet?

Pfff, dat had ik niet verwacht van haar, gelukkig heb ik haar nooit bezocht. Ik zal het Andra een keer vragen of zij dat ook weet. Laatste keer dat ik Andra bezocht (is al een tijdje geleden) zag ik een fles Listerine staan, ik vroeg aan haar of ze zonder condoom pijpt, maar ze zei nee, dus ik zei waarom heb je een fles mondwater staan, toen zei ze dat zij rookte of dat zij de smaak van de condoom niet lekker vond. Maar ik geloofde dat niet echt…

ik ben paar keer bij Andra geweest en volgens mij was beffen wel een optie die mogelijk was broeder @AmsterdamTheCity andere opties kunnen onze andere broeders misschien toe lichten
:)

ik denk dat je dat allemaal niet moet willen weten.
Velen doen voor het juiste bedrag veel.
Mijn idee moet je niet willen weten wat er allemaal achter de gordijntjes gebeurd.
Gisterenavond zag ik ook een jonge gozer van een jaar of twintig bij Oma Elsa (60+ ) naar binnen gaan.

Laatst bewerkt:
jezus wat een slechte service in de geleenstraat...behalve sonja is daar helemaal niks te beleven. In 9 van de 10 keer loopt het altijd uit op een teleurstelling door de slechte service van de oostblok dames. Altijd hetzelde
verhaal..Gelijk condoom om je slappe lul, hand voor haar poes zodat je amper kan stoten, 30 seconden later "cum now baby", "your dick is too big for condom/pussy" en dan op een agressieve wijze jou lul met condoom aftrekken om tot de conclusie te komen dat "it's not going to happen today" Ik vraag me af waarom?....en dit al binnen 10 minuten!

ik ben paar keer bij Andra geweest en volgens mij was beffen wel een optie die mogelijk was broeder @AmsterdamTheCity andere opties kunnen onze andere broeders misschien toe lichten
:)
Beffen doe ik niet zomaar, zo te zien werkt zij ook niet zo hygiënisch. Ik wil gewoon zc gepijpt worden, want met condoom voel je het niet echt.
ik denk dat je dat allemaal niet moet willen weten.
Velen doen voor het juiste bedrag veel.
Mijn idee moet je niet willen weten wat er allemaal achter de gordijntjes gebeurd.
Gisterenavond zag ik ook een jonge gozer van een jaar of twintig bij Oma Elsa (60+ ) naar binnen gaan.
Ja dat is ook een ding, je weet ook niet wat ar allemaal gebeurd in die peeskamertjes.
Pfff die jongen is niet goed bij zijn hoofd, ik begrijp hem niet, waarom vertel jij mij dit ahah.

Haha dit forum maakt me soms wel enorm aan het lachen hoor. In een ander topic liep iemand mooi te vertellen dat ie cadeautjes etc. meeneemt voor dames om het ijs te breken en aardig te zijn haha. Net voor jou heeft iemand geld neergeteld en in haar mond gekakt/gepist en dan kom jij daar vervolgens aanzetten met je bloemetjes haha.
Dit bewijst maar weer dat je dames echt niet als meer moet zien dan sexpoppen voor plezier en echt niet meer waarde moet hechten aan de daad.
Ik ben iig blij dat ik niet te snel te intiem word en het liefst zaken als tongzoenen, beffen etc. oversla. Zo zie je maar weer waarom dat een goed idee is.
Gebeurd niet vaak, maar hier geef ik je gelijk in!
Moest hier ook erg om lachen heb waarschijnlijk het zelfde topic ook gelezen
Sta je dan romantisch te doen met je bloemetje of chocolade terwijl je voorganger net haar mond heeft vol gepist 😂

Ze zou stoppen en een opleiding gaan doen voor zuster in een ziekenhuis is NL..

Meerdere keren bij haar geweest.. was altijd leuk.
Tot ze met Corona prive ging werken, en mijn afspraak tot 2x toe annuleerde, ik had de indruk met een kut smoes.. toen was ik er eigenlijk wel klaar mee.

Terug
Bovenaan Onderaan