het zijn echt boeven die verhuurders, het zou mooi zijn dat je die op de een of ander manier buitenspel kan zetten.Ja of ze moeten ook huur betalen ook als ze een dag niet aanwezig zijn is mij verteld.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhet zijn echt boeven die verhuurders, het zou mooi zijn dat je die op de een of ander manier buitenspel kan zetten.Ja of ze moeten ook huur betalen ook als ze een dag niet aanwezig zijn is mij verteld.
Ik denk ook broodje aap verhaal.Van verhoging van de prijzen in de Geleenstraat is mij niets bekend, dus waarschijnlijk een broodje aap.
En @Rony80 , de huurprijzen te laag?
Wat mij betreft en volgens mij meerderen gaat de verhuizing gelukkig niet door.
Ik wil zeker de huurders niet vrij pleiten hoor, bedragen zijn schandelijk.. maar, ik denk dat de dames de kamers bijvoorbeeld voor 5 dagen huren. en als ze dan plots een dag vrij besluiten te nemen kan de verhuurder ze niet plots even aan een ander verhuren.Ja of ze moeten ook huur betalen ook als ze een dag niet aanwezig zijn is mij verteld.
Denk ik ook TedIk wil zeker de huurders niet vrij pleiten hoor, bedragen zijn schandelijk.. maar, ik denk dat de dames de kamers bijvoorbeeld voor 5 dagen huren. en als ze dan plots een dag vrij besluiten te nemen kan de verhuurder ze niet plots even aan een ander verhuren.
Zo zal het wel gaan denk ik.
Dat zou ook best zo kunnen zijn.Ik wil zeker de huurders niet vrij pleiten hoor, bedragen zijn schandelijk.. maar, ik denk dat de dames de kamers bijvoorbeeld voor 5 dagen huren. en als ze dan plots een dag vrij besluiten te nemen kan de verhuurder ze niet plots even aan een ander verhuren.
Zo zal het wel gaan denk ik.
Als @Befaap het zegt, zal het vast wel kloppen, toch?Klopt het dat Carla terug aanwezig zou zijn in Doublet 31/k14?
Carla liep gisteren rond in de straat. Ze zal wel een kamer moeten fixen, haar stek was overdag verhuurd. We lezen wel wanner ze weer aan het werk is.Klopt het dat Carla terug aanwezig zou zijn in Doublet 31/k14?
Een gemeentelijke exploitatie is zeker een garantie voor succesin Amsterdam is het geprobeerd. Misschien moet een goedkope hotelketen de exploitatie gaan doen. Easy hotels bijvoorbeeld...dat weet ik nog wel, het zou mooi zijn als de gemeente dit gaat exploiteren door middel van een stichting, werk je al die aasgieren er uit,
Heeft iemand meer ervaringen met deze Sol, dank?Eentje is sol. Niet de befaamde maar een ander. Tattoo op er borsten en wat ouder . Is opzich wel oke
Jazeker, prima dame voor een ochtendwip. Niet bijzonder veel extra's, althans bij mij.Heeft iemand meer ervaringen met deze Sol, dank?
Dankjewel. Ik zag haar gisteren zitten op 31 K15, vlak nadat ik Carla spotte op haar oude vertrouwde plek. In die kamer zat Dominicaanse Melissa. Heerlijke Melissa, maar helaas is ze gestopt in februari 2020.Jazeker, prima dame voor een ochtendwip. Niet bijzonder veel extra's, althans bij mij.
Die betrouwbare bronnen? Gewoon bla/bla/bla/bla/bla/bla verhalen. Personen, die zcihzelf graag als kenner willen spreken!!!!broeders ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat vanaf morgen de prijs €45 in de doubie word en in de geleen €60 ik ben er nog van geschrokken voor de rest was arina er lori, ruby, elisa stond in eens bij18k naast coco en aan het eind een beetje verborgen zag ik blonde anna met kleine kut ook was bianca er
en wat voegt deze opmerking toe?Die betrouwbare bronnen? Gewoon bla/bla/bla/bla/bla/bla verhalen. Personen, die zcihzelf graag als kenner willen spreken!!!!
inderdaad broeder ik zuig dit niet even uit me duim ik geef alleen door wat ik hoor om ons broeders te informerenWe zijn hier om elkaar te helpen, om tip en tricks te delen, te waarschuwen voor TMM (Karima en Lavinea ) Dus als een collega wandelaar van een van de dames heeft gehoord dat de prijzen omhoog gaan, lijkt mij dat een goede reden om deze info te delen. Vaak zijn de dames goed op de hoogte over het wel en wee in onze geliefde wandelstraatjes.
precies, en ik waardeer dat zeer.inderdaad broeder ik zuig dit niet even uit me duim ik geef alleen door wat ik hoor om ons broeders te informeren