Waarom denk je dat Wendy pas zaterdag of zondag er weer is Paulus?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn de Geleenstraat 2 dames zijn erGoedemorgen heren,
Is we wat te "doen" in de straten van den haag op dit tijdstip?
Wendy is er toch vandaag, zaterdag ook.Waarom denk je dat Wendy pas zaterdag of zondag er weer is Paulus?
Asha was er gelukkig wel vandaagDe bezetting kleiner dan wanneer?
In ieder geval is de bezetting in de Geleenstraat in het weekend overdag minder dan doordeweeks.
Als of de duvel er mee speelt, gisterenavond deze mooie Colombiaanse bezocht voor een herhaalbezoekje dit tot viel mij niet tegen. . Het vorige bezoek was 2 jaar geleden en mocht ik pas naar binnen nadat mijn temperatuur was opgenomen, ook was de wip daarom niet zo bijzonder.ik denk dat je Cristina bedoeld. dat is inderdaad een mooie meid om te zien ze is ook best lang met mooie benen. vorig jaar of dat jaar daarvoor ben ik een keer bij haar naar binnen geweest, aangezien toen alle meiden angst hadden voor corona was dat een matige wip. Ik wil haar nog wel een herkansing geven, omdat ze altijd vriendelijk is en gedag zegt, Maar wat mij opvalt is dat ze voor een mooie meid best vaak vrij is. Dat geef mij altijd te denkene
Er zijn tot op heden ook nog geen recensies over haar geschreven, terwijl ze er toch al een jaar op twee staat.
Ze zegt dat ze zaterdag werkt, maar dat kan altijd veranderen, zondag weet ik niet.Maar is het zeker dat Wendy zaterdag werkt en is ze er dan zondag ook?
Is ze er vandaag ?Ze zegt dat ze zaterdag werkt, maar dat kan altijd veranderen, zondag weet ik niet.
Ben benieuwd naar je recensieAls of de duvel er mee speelt, gisterenavond deze mooie Colombiaanse bezocht voor een herhaalbezoekje dit tot viel mij niet tegen. . Het vorige bezoek was 2 jaar geleden en mocht ik pas naar binnen nadat mijn temperatuur was opgenomen, ook was de wip daarom niet zo bijzonder.
Ik snel even een recensie over haar schrijven, te meer om dat die er nog niet is over haar.
Thanks waren meerdere berichten en zag haar naambordje niet toen ik even door de straat liep vandaar.Ja, dat schreef ik al in #6133
Zie haar toch vaak zat vrij staan, moment opnamesAsha was er gelukkig wel vandaag
Stonden weer in de rij voor haar
Deze dame was mij gisteren avond ook opgevallen, ze had een flinke bos hout voor de deur Ik schat haar wel iets ouder dan eind twintig. Ik had even getwijfeld om bij haar naar binnen te gaan, maar ik vond van dicht bij dat ze niet zo'n mooi gezicht had.Ik zag vanmiddag een Venezolaanse in de doublet op 31k7. Ze stelde zich voor als Maya. Ze is schat ik eind 20. Knap gezicht en mooi curvy latina lichaam. Ik ga weinig naar latina's maar ik wil haar wel proberen. Heeft iemand toevallig ervaring met haar?
gisterenavond tot ongeveer pand 7. Dus ik zal mijn slippers nog maar even thuis laten.Cowboys. Wat zijn de laatste vorderingen van de Doubletstraat. Tot de helft bestraat ? Wil
Zondag een poging wagen. Moet ik m'n cowboy laarzen of slippers aan
Oef dat is om en nabij het midden. Bedankt rony baxter ! ( darter )gisterenavond tot ongeveer pand 7. Dus ik zal mijn slippers nog maar even thuis laten.
dat is nog wel een behoorlijk stuk voor het midden.Oef dat is om en nabij het midden. Bedankt rony baxter ! ( darter )
Waar vindt je die?Ik merk wel dat om allerlei redenen ik steeds minder vaak ga wandelen.
De laatste tijd neuk ik best vaak " eenzame huisvrouwtjes" die zien er vaak wel wat minder uit dan de beroepsdames, maar die kosten niet meer dan een goede fles wijn, of een etentje, gelukkig kan ik goed koken
tinder,badoe hahahaWaar vindt je die?