Voormalig lid 9102
Stamgast
Gina is het inderdaad niet. Die is nederlands en dit is een Poolse volgens mij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs het een wat oudere dame met een blonde pruik?Gina is het inderdaad niet. Die is nederlands en dit is een Poolse volgens mij.
Ja klopt Brenda. Wat is haar afkomst, ik dacht toch Pools@Haloef010
Waarschijnlijk bedoel jij Brenda, maar die is niet Pools en werkt op 37 b4.
Dat komt niet vaak voor kerel.Nee, dat is niet Gina, die heeft niet in de Hunsestraat 49 gestaan. Ik weet wie bedoeld wordt, maar weet haar werknaam niet.
ja dat is ze harstikke bedankt Paulus2 jammer dat ik niet naar binnen ben geweest ik dacht dat is zon TMM met zo'n mooi gezicht blijkt dus gelukkig wel een goeie te zijn met wat optiesDeze dame
Recensie - Antonia, Den Haag, Geleenstraat 110p k11
Vorige week bij Antonia geweest. Ik kende haar al van voor corona en dat was goed bevallen. Lekker lijf en fris poesje Buiten p+n is laat ze er ook graag aan likken.www.girlsreview.nl
maand na maand na maand geen platenWeet iemand wanneer die tyfusbende id Doublet weer weg is?
Stapte met zandschoenen mn auto in en ik zag nog een opaatje op zn plaat gaan…
Een week geleden vond ik het nog wel meevallen. Toen was het zonnig weer. Maar ben toen ook bijna op m'n bek gegaan door te struikelen over een opeenvolgende plaat. Ik denk dat menig dames zich dan wel een breuk kunnen lachen. Als je Nena nog niet gespot hebt zal ze er vandaag niet zijn. Jammer. Had me echt op haar verheugd. Maar dan kan hopelijk Kika soelaas bieden of iemand die ik nog niet geprobeerd heb. Bedankt @Royw73 voor jouw reactie.Nena niet gezien en het bordje hangt er ook (nog) niet. Alleen Sol zien zitten. Is niet te doen met die platen. Zeker niet met dit druilerig weer. 1x heen en weer gelopen en weer weggegaan.
Vaak bij jurgitta uit Litouwen geweestWas tot een paar jaar geleden altijd samen met Jurgitta (de slet) haha.. op 49 waar Jurgitta verdween maar deze onregelmatig ineens weer verschijnt. Mooie kop. Lekker figuur. Bloedmooie kont. Stoute ogen. Felle rode lippen.
Wie wil dat niet? En had ik maar meer info. Die is echt verdwenen. Alles, maar dan ook echt alles mee gedaan wat binnen mijn en haar wensen lag.Vaak bij jurgitta uit Litouwen geweest
Mocht ze nog ergs ontvangen zou ik haar graag weer bezoeken heeft iemand meer info ?