ik schrijf al drie keer dat de dames onderdruk gezet worden door de huisbazen, dus gaan ze ook niet protesteren, en mocht een enkeling dat wel doen, dan is toevallig de vaste kamer van de dame niet meer beschikbaar. Wat snap jij hier niet aan?
Denk je nou echt dat deze dames zicht gaan verenigen en met zijn allen tegen de wensen van de huisbaas ingaan, je moet voor de aardigheid als een dame een fan in de kamer heeft staan, eens vragen hoeveel ze daar voor moeten betalen/ bijbetalen. En ja, deze dames slikken niet alleen onze nazaatjes maar ook alle nukken en grillen van de huisbaas.
En ik schrijf al 3x dat het de dames zijn die het geld verdienen, zij ook mogelijkheden hebben om uit te wijken en bv. vanuit huis te werken, zelf een kartel vormen en al hogere minimumprijzen hanteren los van de huisbazen en dat het ze imo worst zal wezen dat die prijzen omhoog gaan.
Voor mijn part hoeven ze zeker niet tegen de wens van de huisbazen in te gaan hoor, moeten ze zelf weten. Maar dan moet je niet doen alsof ze lieve engeltjes zijn en maar de huisbazen de boosdoeners zijn.
Misschien moeten we maar eens accepteren dat een groot deel van die dames, en met name de Roemeense, best wel vervelende dames zijn die over het algemeen best een slechte service leveren, dat ze zoveel mogelijk geld willen aftroggelen van wandelaars en ze geen reet geven om de zak van de wandelaar en termen zoals marktconformiteit, eerlijkheid etc.? Die dames zijn alles behalve engeltjes. De samengezworen 40 euro instaptarief is daar een prachtig voorbeeld van.
Ik weet niet wat ze jou allemaal wijs maken en waarom je zo makkelijk trapt in de woorden van dames, maar ook over die fan klopt het niet wat je zegt. 2 dames die ik sprak hadden in de zomer een eigen kleine fan vanuit huis meegenomen, die sloten ze doodleuk aan en het was ineens chill op de kamer. Niks bijbetalen, extra betalen voor de kamer etc. Heel praktisch en normaal opgelost. Dat waren hun eigen woorden.
Laatst bewerkt door een moderator: