Voormalig lid 9084
Wandelaar
welk andere forum?op het andere forum
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwelk andere forum?op het andere forum
Als ze meteen rolpaden aanleggen, dan hoeven we niet meer zoveel te wandelen langs de ramen...De tegels in de doubletstraat gaan er uit. De firma blokland werkt van de pisbakken naar de gracht. Lekker zandbak.
Even een paar mopperende handhavers laten dwarsliggen en iets van (onderbetaalde) security mensen en het is zo gepiept. Kan je uren in de rij staan bij je Favo cumdump.Zou het dan ook zo druk worden
Is dat nog on~line dan?Lijkt me duidelijk, het nzcforum.
Ik heb haar gebeld maar op het nummer nam ze niet op!Post het svp in de algemene topic.
Tot en met vorige week was ze nog gewoon aanwezig. Bel haar anders op, haar nummer staat op kinky.
Dinsdag is een vrije dag voor de meeste damesWas gisteren even in doublet. Het aanbod is mij vies tegen gevallen. Covid heeft veel knappe vrouwen weggejaagd zo te zien. Diegene die over zijn gebleven vond ik best lelijk eerlijk gezegd.
Geen idee.Klinkt niet best kerel. Is het bekend hoeveel tijd ze hiervoor nodig hebben ?
Ja man, voor corona stonden er veel betere dames en waren de prijzen ook beter. Doubletstraat kan je beter loslaten…Was gisteren even in doublet. Het aanbod is mij vies tegen gevallen. Covid heeft veel knappe vrouwen weggejaagd zo te zien. Diegene die over zijn gebleven vond ik best lelijk eerlijk gezegd.
er staan nog steeds mooie dvp's in de doubie je moet ze alleen weten te vinden ze zijn best vaak bezet en hangt ook van het tijdstip af en de dag dat je naar de doubie gaatJa man, voor corona stonden er veel betere dames en waren de prijzen ook beter. Doubletstraat kan je beter loslaten
Ze is er gewoon.Ik heb haar gebeld maar op het nummer nam ze niet op!
of ze moet even uitrusten, ze is de jongste niet meer.Zeker even bezig met een andere klant?
Vaak hebben sommige dames bij slecht weer,een "gunstige" aanbieding om een uurtje te blijven ipv een vluggertje te maken.Voor wie het interesseert, Sonja van Geleenstraat 122 was er vanochtend rond een uur of 11 en ze stond zeker een kwartier vrij.
Mijn type is het niet, dus voorbijgelopen. Met slecht weer = minder wandelaars maak je meer kans om populaire dames te treffen.
Ik weet niet tot hoe laat ze werkt.
Voor mij persoonlijk stonden voor corona betere dames, en ik ben ook geen serieuze wandelaar. Ik ben er niet vaak..er staan nog steeds mooie dvp's in de doubie je moet ze alleen weten te vinden ze zijn best vaak bezet en hangt ook van het tijdstip af en de dag dat je naar de doubie gaat
Ja en die kleine dame met krullen ook uit Albanië in p110 is zo super arrogant, zij lacht ook nooit. Zij doet alsof ze heel wat is, ik haat zulke dames, doe gewoon normaal.De albaanse dame in p110 Geleenstraat geeft een goede service!
https://www.girlsreview.nl/threads/antonia-den-haag-geleenstraat-110p-k11.1013/ bedoel je denk ik.De albaanse dame in p110 Geleenstraat geeft een goede service!