Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk merk wel dat het bij de meeste dames wel indruk maakt, waarschijnlijk denken ze gelijk dat je ook een dikke portemonnee hebt.klopt maar dan vooral in de middag. Heb het zelf een keer meegemaakt tijdens een zakelijke bespreking dat de bezoekers vroegen hoe je het snelst in de Geleenstraat kwam. Hadden geen idee hoe het hier zit. Maar los daarvan zie je overdag regelmatig vergadermannen wandelen, zakenmensen in de Geleen en ambtenaren in de Doublet (en vroeger in de Poeldijksestraat)
ik heb wel eens gehoord en ik dacht dat ik het ook wel eens bij verschillende recensies had gelezen, dat er om 8:00 in de ochtend al dames aanwezig zijn, voor de vroege wippers.Zijn er eigenlijk dames überhaupt aanwezig voor 18.00 ofzo? Ik ga altijd na 18.00 maar nooit daarvoor geprobeerd eigenlijk.
binnen heb je toch alles uit haahhaFf lol wtf zal t nou uitmaken in wat voor kleren je door de Doub of Geleen loopt?
Gewoon helemaal noppes niks nada
Hahaha
Zie citaat beneden:dat zie je vrij vaak, met name overdag, even na of tijdens het werk, snel een wippie maken. Zelf ook vaak met pak of met nette kleding ff snel wezen wandelen. Ik vind het dus helemaal niet raar, ik vind het eerder raar, dat jij dat raar vind.
Daarom dus de opmerking dat het opmerkelijk is.Echter gezien het vrij standaard straatbeeld van overwegend drerries en enkele junks is het wel degelijk opmerkelijk
Tsja, maar ik denk dat de drerries toch vaak wel wat meer doekoes op zak hebben hoorIk merk wel dat het bij de meeste dames wel indruk maakt, waarschijnlijk denken ze gelijk dat je ook een dikke portemonnee hebt.
Dat zullen je medewandelaars leuk vinden!Ook ik heb ooit wel eens in pak rondgelopen door de Doubletstraat. Echter gezien het vrij standaard straatbeeld van overwegend drerries en enkele junks is het wel degelijk opmerkelijk
Hahaha de welbekende drerrie look; trainingspak, nektasje en als t kan nog een jointje. Dit is wel het gemiddelde straatbeeld in de doublet en dan wat junkies en licht verstandelijke erbij en dan de forumleden als restgroep.Ook ik heb ooit wel eens in pak rondgelopen door de Doubletstraat. Echter gezien het vrij standaard straatbeeld van overwegend drerries en enkele junks is het wel degelijk opmerkelijk
Dat zullen je medewandelaars leuk vinden!
Dan nodig ik je uit, om juist van deze TMM te schrijven, tenminste als je haar hebt bezocht. Op die manier waarschuw je je collega wandelaars tegen deze Balkan oplichtster.Doubletstraat 12 K1 of K2 vermijden! Bianca uit Roemenië vorig jaar zomer begonnen, nu weer aanwezig maar zit op haar kruk ongeïnteresseerd achter haar raam is steeds met haar mobiel bezig alsof ze helemaal geen zin heeft om te werken en ze staat vaak vrij, is logisch met zo'n houding. Maar zij is een TMM, vraagt te veel voor weinig doen, service dominant en slecht en afwerkseks. Voor foto's stuur prive bericht, ze zat vorige jaar ook op kinky. Soort van high class companion, terwijl ze eruit ziet alsof ze met kleren van de aldi loopt.
Alsof ik hier de standaard (mede)wandelaar bedoel... Ik beschrijf hier expliciet de types die het wandelen voor nogal wat collega wandelaars onaangenaam schijnen te maken. Gezien de opmerkingen her en der dat sommigen het vaak een minder prettige en onveilige plek vinden. Helaas zijn die figuren nogal overheersend aanwezig tussen de serieuze wandelaarsDat zullen je medewandelaars leuk vinden!
Met risico voor wijsneus uitgemaakt te worden: roemenie heeft net zoveel met de Balkan als Nederland met Wallonië... In Roemenië praten ze ook nog een taal die dicht bij het Italiaans staat en mijlenver van het barbaarse Slavisch of Germaans. Alhoewel in delen van Roemenië tot voor kort gewoon Duits werd gesproken.D
Dan nodig ik je uit, om juist van deze TMM te schrijven, tenminste als je haar hebt bezocht. Op die manier waarschuw je je collega wandelaars tegen deze Balkan oplichtster.
Vaak meer cash denk ikde zakenmensen en ambtenaren moeten eerst pinnen. De dames waarderen als je er verzorgd uitziet.Tsja, maar ik denk dat de drerries toch vaak wel wat meer doekoes op zak hebben hoor
Het is slechts wat ik constateer als ik een rondje loop op de doublet. Het is over het algemeen toch ander publiek dan op de Geleen. Of vergis ik mij hierin?Ja vind ik ook @Paulus2 , het aloude gezegde gaat ook nu weer op :
[h3][/h3]MEN WORDT EERDER DOOR EEN STRONTKAR OVERREDEN DAN DOOR EEN KOETS oftewel MEN WORDT EERDER ONHEUS BEHANDELD DOOR KLEINE DAN DOOR GROTE LIEDEN.
Voor de duidelijkheid : bovenstaand spreekwoord heeft betrekking op de "Beledigende" teksten uit post 5520 , 5530 en 5531 over de
Doublet-wandelaars .
Waar haalt iemand de 'gore rot moed' vandaan om zoiets achterlijks over ONS , de bezoekers van de dames in de Doublet, te durven schrijven ?
Roemenie is een van de Balkanlanden. dat heeft niks met taal te maken, maar met de geografische liggingMet risico voor wijsneus uitgemaakt te worden: roemenie heeft net zoveel met de Balkan als Nederland met Wallonië... In Roemenië praten ze ook nog een taal die dicht bij het Italiaans staat en mijlenver van het barbaarse Slavisch of Germaans. Alhoewel in delen van Roemenië tot voor kort gewoon Duits werd gesproken.
Rony80: het is gebruikelijk om de Donau als grensrivier voor de Balkan te zien, zie ook Wikipedia. Bulgarije is Balkan. Ook taal/culturele grenzen worden gebruikt.Roemenie is een van de Balkanlanden. dat heeft niks met taal te maken, maar met de geografische ligging
Geografisch, Roemenië hoort niet in Balkanlanden.Roemenie is een van de Balkanlanden. dat heeft niks met taal te maken, maar met de geografische ligging
De meeste dames kunnen zo'n pak overigens wel waarderen, inclusief de dvp's.Ook ik heb ooit wel eens in pak rondgelopen door de Doubletstraat. Echter gezien het vrij standaard straatbeeld van overwegend drerries en enkele junks is het wel degelijk opmerkelijk
Kom zojuist latina Marcia tegen in passage 11/25p k6. Kort met haar gepraat want ze was aan het eten en daarvoor nog in gesprek met Martha. Marcia met haar big ass. Wat ben ik blij dat ze terug is want ze is lang weggeweest dus Marcia krijgt binnenkort een beurt van mij maar eerst even herstellen van de vele neukbeurten van het afgelopen weekend.