Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij heeft ze nooit gewerkt op 18k1. Dat was een andere dame. Die werkt dacht ik nu bij 4k2Altijd lastig ja.
Ik heb haar net even een appje gestuurd om het te vragen.
Had ik eind 2020 ook gedaan om te vragen of ze op 18 K1 gewerkt had, maar toen blokkeerde ze me direct.. hahaha
Je bedoelt 'golddigger' Andra toch? Die staat tegenwoordig op 4k3.Jij bedoeld Andra, maar die bedoel ik niet.
Is trouwens wel beetje hetzelfde type meid.
Klopt helemaal wat je zegt!!Je bedoelt 'golddigger' Andra toch? Die staat tegenwoordig op 4k3.
Die Andra komt vaak met een vriendin. Ook een donkerharig petit dame. Zij staat vaak op 4k2 samen met Andra. Volgens mij stond ze voorheen op 18k1
De Gabriella van de kinky link is inderdaad dezelfde als van mijn review.Haha toevalstreffer
Gabriela staat namelijk nog op m'n to do list
Er is ook al een review over haar geschreven.
Recensie - Gabriella (Roe), Den Haag, Doubletstraat 75p k6
Een week of 2 geleden overdag bij Gabriella naar binnen gewipt. Toen op adres 75p k4 maar sindsdien zie ik haar steeds in k6. Leuke meid voor de liefhebber van lekkere petite lolita poppetjes. Kleine Roemeense gypsy meid van 1.50m ongeveer. Slank, leuk koppie, een fraai kaal spleetje en een mooi...www.girlsreview.nl
Ik ken een dame in de Doub die terwijl ik haar in missio neuk met haar voet de reclame op de youtube app op haar telefoon skipt.Ze is bezig, ze kunnen appen of bellen en wippen tegelijk, multifunctioneel ?
Kom je ook Vrijdagochtend?De Gabriella van de kinky link is inderdaad dezelfde als van mijn review.
In het echt ziet ze er lekkerder uit.
Echt een sexy mini poppetje.
Over wie gaat dit?Mogelijkheden zijn m.i. wel veranderd want ik zou haar graag ff anaal willen doen maar ja,.....
Zal t eens een keer vragen
Gabrielle 75-6Mogelijkheden zijn m.i. wel veranderd want ik zou haar graag ff anaal willen doen maar ja,.....
Zal t eens een keer vragen
@Paulus2 Ze is sinds 3 dagen weer terug van vakantie Paulus, net bij haar geweest, ze staat op 126a of 122 weer niet goed gekeken sorry, Nicole, lang zwart haar, ze is wel wat meer opgemaakt dan in die adv. Ze werkt volgens mij niet altijd op de dag.Nee, zegt me niets, misschien iemand anders?
Beatrix van Geleenstraat 45? https://www.girlsreview.nl/threads/beatrix-roe-den-haag-geleenstraat-45-k2.210/Weet iemand een goede opvolger voor Laura uit doubletstraat? Ze stond bekend als de pijp koningin van de doublet op hookers. Heerlijk zonder condoom, uit haarzelf lik/zoog ze ook aan de ballen waarbij ze masserende bewegingen met haar tong deed, tempo variëren, ook likken van de schaft, etc. Ook echt zuigen er aan.
Niet enkel lippen nat maken en er zachtjes langs op en neer wat de meesten doen als ze al aan pzc doen. Fijne was ook dat ze niet na een minuut al over ging tot seks, maar tot ik het zelf aangaf. Nam er goed de tijd voor