Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je bedoelt 'golddigger' Andra toch? Die staat tegenwoordig op 4k3.
Die Andra komt vaak met een vriendin. Ook een donkerharig petit dame. Zij staat vaak op 4k2 samen met Andra. Volgens mij stond ze voorheen op 18k1
Klopt helemaal wat je zegt!!

Ik had op dit forum
al eens navraag gedaan naar de dame op 4 K2 maar geen reactie gekregen.

Haha toevalstreffer
Gabriela staat namelijk nog op m'n to do list

Er is ook al een review over haar geschreven.

De Gabriella van de kinky link is inderdaad dezelfde als van mijn review.
In het echt ziet ze er lekkerder uit. :p
Echt een sexy mini poppetje.

Laatst bewerkt:
Geweldig, ik zie het al voor me.
Ik hou wel van dat soort 'aparte' dingen.
Ik vind het dan ook prima als een dame even met de volgende klant appt terwijl ik haar aan het likken ben.
Jaaaaaren geleden (10-15) had ik een vaste dame in de doub.
Niet de mooiste maar lekker pzc en mondneuken.
Toen ik een keer langsliep stond haar deur open en zat ze aan de telefoon.
Ik wenkte dat ik naar binnen kwam en dat ze moest doorgaan.
Ik legde wat geld neer en kleedde me snel en stil uit en schoof zo mijn pik in haar mond terwijl het gesprek nog gaande was.

Haha, vrijdag staat er dus een lange rij in de 75p om deze mini meid te pakken.
Als ik mezelf kan inhouden en niet vandaag of morgen ga, ben ik er inderdaad vrijdagochtend.

Er schiet me nog een anekdote te binnen.
Ook van 1 of 2 decennia geleden.
Ik lag een dame in de Doub te palen.
Stapte opeens haar collega/vriendin de kamer binnen omdat ze dacht dat er geen klant was.
Ze schrok dat ik er was en verwachtte natuurlijk dat ik boos zou worden of zou reageren.
Maar nee, ik vond het geweldig en bleef gewoon mijn dvp penetreren terwijl ik die andere bleef aankijken.
Je had haar blik moeten zien...de enige met een verbaasde blik in de kamer was zij. :LOL:

Weet iemand een goede opvolger voor Laura uit doubletstraat? Ze stond bekend als de pijp koningin van de doublet op hookers. Heerlijk zonder condoom, uit haarzelf lik/zoog ze ook aan de ballen waarbij ze masserende bewegingen met haar tong deed, tempo variëren, ook likken van de schaft, etc. Ook echt zuigen er aan.

Niet enkel lippen nat maken en er zachtjes langs op en neer wat de meesten doen als ze al aan pzc doen. Fijne was ook dat ze niet na een minuut al over ging tot seks, maar tot ik het zelf aangaf. Nam er goed de tijd voor.

Zag er ook geweldig uit. Al moet ik toegeven dat toen ze er net begon strakker aanvoelde dan tegen het eind. Maar pijpen deed ze zo goed en in combinatie met het mogen likken/zoenen van haar lijf(helaas mocht beffen niet, maar prachtige borsten(b/c cup)) vond ik het niet erg dat ze minder strak was. Ze is vlak voor de eerste lockdown terug gekeerd naar haar thuisland. Meen hongarije.

Ondertussen Sol ontdekt die het enigszins ook kan, maar qua uiterlijk niet helemaal mijn ding.

Voor de rest doen de meesten niet aan pzc of zo teleurstellend e/o kort dat ik me afvraag of ik voortaan bij een privé huis moet gaan, maar daar heb ik amper ervaring mee en zie ook berichten dst de vrouwen niet altijd overeenkomen met de weer gegeven foto's.

Oh en liefst iemand voorstellen die regelmatig op vrijdag/zaterdag (overdag) er staat. Als ik al langs ga is het op een van die dagen in de week.

Laatst bewerkt:
Weet iemand een goede opvolger voor Laura uit doubletstraat? Ze stond bekend als de pijp koningin van de doublet op hookers. Heerlijk zonder condoom, uit haarzelf lik/zoog ze ook aan de ballen waarbij ze masserende bewegingen met haar tong deed, tempo variëren, ook likken van de schaft, etc. Ook echt zuigen er aan.

Niet enkel lippen nat maken en er zachtjes langs op en neer wat de meesten doen als ze al aan pzc doen. Fijne was ook dat ze niet na een minuut al over ging tot seks, maar tot ik het zelf aangaf. Nam er goed de tijd voor
Beatrix van Geleenstraat 45? https://www.girlsreview.nl/threads/beatrix-roe-den-haag-geleenstraat-45-k2.210/
Kost wel 100 euro.

Terug
Bovenaan Onderaan